Aportaciones congreso (10) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2018

  1. Aproximación multidisciplinar al estudio del impacto del cambio climático en las inundaciones para la adaptación del diseño y análisis de seguridad de presas

    Geomorfología del antropoceno: efectos del cambio global sobre los procesos geomorfológicos

  2. Ciclos del N y S en humedales eutrofizados: El caso de la Laguna de Pétrola

    Actas de las III Jornadas sobre el Medio Natural Albacetense: (Albacete, 5 al 8 de octubre de 2016)

  3. DEVELOPMENT OF A POSTGRADUATE TRAINING PROGRAM ON SURFACE FUNCTIONALIZATION OF POLYMERS/POLYMER FOAMS

    EDULEARN18: 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES

  4. EVOLUTION OF THE PRACTICAL TRAINING IN MATERIALS PHYSICS: FROM A CONSTRAINED RESEARCH IN THE POLYMER SCIENCE FIELD TO A MULTIDISCIPLINARY METHODOLOGY

    EDULEARN18: 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES

  5. Episodic melting and magmatic recycling along 50 Ma in the Variscan belt linked to the orogenic evolution in NW Iberia

    IOP Conference Series: Earth and Environmental Science

  6. Redes de control del estado de las aguas subterráneas en la parte española de la demarcación hidrográfica del Duero. Evolución y perspectivas

    Agua subterránea, medioambiente, salud y patrimonio: Congreso Ibérico sobre Agua subterránea, medio ambiente, salud y patrimonio

  7. TRANSFERRING KNOWLEDGE FROM THE UNIVERSITY TO THE INDUSTRY: INTERNSHIPS AT THE UNIVERSITY OF VALLADOLID

    EDULEARN18: 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES

  8. The Roman necropolis of Carmona, Spain: 10 years of research

    CONSERVING CULTURAL HERITAGE

  9. Thermodynamic modelling of metamorphic processes: State of the art in pseudosection approach

    IOP Conference Series: Earth and Environmental Science

  10. X-RAY IMAGING AS A USEFUL TOOL FOR A TRAINING PROGRAM ON POLYMER FOAMS

    EDULEARN18: 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES