Los marcos informativos del cannabis en la prensa españolaevidencia empírica desde la teoría del framing
- Carlos A. Ballesteros
- José Luis Dader
- Carlos Muñiz
ISSN: 1137-1102
Año de publicación: 2015
Volumen: 20
Número: 38
Páginas: 67-85
Tipo: Artículo
Otras publicaciones en: Zer: Revista de estudios de comunicación = Komunikazio ikasketen aldizkaria
Resumen
Framing-aren ikuspegitik abiatuta, Espainiako prentsak kalamuari buruz –munduan legez aurkako salerosketa duen kontsumo handieneko droga– argitaratutako artikuluen lagin bat aztertu da tresna estatistikoen bitartez. Kalamuari buruz argitaratutako informazio gehienak albiste-generoaren bitartez aurkezten dira, kontrasterik edo testuingururik gabe. Kalamuaren informazio-eremuak rolen banaketa finko bat aurkezten du –aktore bakoitzak ekintza berdina egiten du ia beti– iturri batzuen mesedetan (polizia, epaileak, politikoak). Halaber, gizabanakoa da kalamuaren inguruan sortzen diren arazoen erantzule, baina konponbidea erakundeei dagokie.
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