Aiming at understanding consumers´behavior in fast-food restaurants: a food values approach

  1. Izquierdo-Yusta, Alicia 1
  2. Martínez-Ruiz, María Pilar 2
  3. Pelegrín-Borondón, Jorge 3
  4. Jiménez-Zarco, Ana Isabel 4
  1. 1 Universidad de Burgos
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    Universidad de Burgos

    Burgos, España

    ROR https://ror.org/049da5t36

  2. 2 Universidad de Castilla-La Mancha
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    Universidad de Castilla-La Mancha

    Ciudad Real, España

    ROR https://ror.org/05r78ng12

  3. 3 Universidad de La Rioja
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    Universidad de La Rioja

    Logroño, España

    ROR https://ror.org/0553yr311

  4. 4 Universitat Oberta de Catalunya
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    Universitat Oberta de Catalunya

    Barcelona, España

    ROR https://ror.org/01f5wp925

Aktak:
XXIX Congreso Internacional de Marketing AEMARK, Sevilla, 6-8 de septiembre de 2017

Argitaletxea: ESIC

ISBN: 978-84-17129-34-7

Argitalpen urtea: 2017

Mota: Biltzar ekarpena