Del éxito en televisión a la participación en las redes sociales. El Príncipe y Galerías Velvet en Facebook

  1. Gómez Rubio, Leire 1
  2. López Vidales, Nereida 1
  1. 1 Universidad de Valladolid
    info

    Universidad de Valladolid

    Valladolid, España

    ROR https://ror.org/01fvbaw18

Journal:
Doxa Comunicación: revista interdisciplinar de estudios de comunicación y ciencias sociales

ISSN: 1696-019X

Year of publication: 2015

Issue: 20

Pages: 136-160

Type: Article

DOI: 10.31921/DOXACOM.N20A6 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openOpen access editor

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Abstract

The next article shows the results of the analysis on television strategy and participative activity of the public registered by the official profiles on Facebook of the two national series that showed the highest audience average during the first semester of 2014: El Principe and Galerias Velvet. Researches show the preference of the audience on participating on the net during the most approximated time lapse to its broadcasting on television, reacting, above all, to media contents.

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Funders

    • OCENDI4/1315

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