Incorporating collaborative online international learning (COIL) into architects and building engineers. A study case in Perú and Spain

  1. Sara Gutiérrez-González 1
  2. Claudia Elena Coello Torres 2
  3. Mario Abramonte
  4. Verónica Calderón Carpintero 1
  5. Ángel Rodríguez Saiz 1
  6. Alba Rodrigo Bravo 1
  1. 1 Universidad de Burgos
    info

    Universidad de Burgos

    Burgos, España

    ROR https://ror.org/049da5t36

  2. 2 Universidad de Piura
    info

    Universidad de Piura

    Piura, Perú

    ROR https://ror.org/010xy3m51

Actas:
VI International Conference of Educational Innovation in Building (CINIE 2022). 23th, 24th and 25th March 2022, Escuela Técnica Superior de Edificación, Universidad Politécnica de Madrid

Editorial: Universidad Politécnica de Madrid

ISBN: 9788418255403

Año de publicación: 2022

Páginas: 89

Tipo: Aportación congreso