Completing the progression establishing an international baseline of primary, middle and secondary students’ views of scientific inquiry
- Lederman, J.S.
- Bartels, S.
- Jimenez, J.
- Lederman, N.G.
- Acosta, K.
- Adbo, K.
- Akerson, V.L.
- de Andrade, M.A.B.S.
- Avraamidou, L.
- Barber, K.-A.
- Blanquet, E.
- Boujaoude, S.
- Cardoso, R.
- Cesljarev, C.D.
- Chaipidech, P.
- Connolly, C.P.
- Crowther, D.T.
- Das, P.M.
- Dogan, Ö.K.
- Epitropova, A.
- Fukuda, N.
- Gai, L.
- Hamed, S.
- Han-Tosunoglu, C.
- Holliday, G.M.
- Huang, X.
- Khishfe, R.
- Koumara, A.
- Kraan, E.
- Lavonen, J.
- Leunga, J.S.C.
- Li, Y.
- Librea-Carden, M.R.
- Liu, C.
- Liu, S.-Y.
- McMahon, K.
- Morales, M.
- Morrell, P.D.
- Neumann, I.
- Park, J.
- Penn, M.
- Picholle, E.
- Plakitsi, K.
- Ramnarain, U.
- Raykova, Z.
- Rico, A.
- Rodríguez-marín, F.
- Ruiz-González, A.
- Rundgren, C.-J.
- Sagun, R.D.
- Salonen, S.
- Shao, H.
- Srisawasdi, N.
- Tan, A.L.
- Toma, R.B.
- Tshering, null
- Ünsal, Z.
- Carulla, C.V.
- Visnovska, J.
- Voitle, F.
- Yalaki, Y.
- Yoo, H.-J.
- Zhu, Q.
- Mostrar todos los/as autores/as +
ISSN: 1464-5289, 0950-0693
Año de publicación: 2024
Volumen: 46
Número: 7
Páginas: 715-731
Tipo: Artículo