Assessing and Promoting Data Fragility in Schools: Open Questionnaires for Auto-evaluation in Educational Roles

  1. Amo-Filva, D.
  2. Escudero, D.F.
  3. Sanchez-Sepulveda, M.V.
  4. Hasti, H.
  5. García-Holgado, A.
  6. García-Holgado, L.
  7. Verdugo-Castro, S.
  8. García-Peñalvo, F.J.
  9. Orehovački, T.
  10. Krašna, M.
  11. Pesek, I.
  12. Marchetti, E.
  13. Valente, A.
  14. Witfelt, C.
  15. Ružić, I.
  16. Fraoua, K.E.
  17. Moreira, F.
  18. Pereira, C.S.
  19. Paes, C.
  20. Nikolic, P.
Colección de libros:
Lecture Notes in Educational Technology

ISSN: 2196-4971 2196-4963

Año de publicación: 2024

Volumen: Part F3283

Páginas: 1285-1292

Tipo: Capítulo de Libro

DOI: 10.1007/978-981-97-1814-6_126 GOOGLE SCHOLAR