Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Burgos (100)

2024

  1. Building consumer–brand relationships in the channel-mix era. The role of self–brand connection and product involvement

    Journal of Product and Brand Management, Vol. 33, Núm. 1, pp. 76-90

  2. Cómo abordar la internacionalización de la empresa: aplicación al sector vitivinícola

    IX Jornadas de Doctorandos de la Universidad de Burgos [Recurso electrónico]

  3. Effect of smartphone addiction on compulsive app downloading tendency: protective factors for generation Z consumers

    Young Consumers

  4. La omnicanalidad como palanca de empoderamiento de las consumidoras

    AEMARK 2024. Actas del 35 Congreso Internacional de Marketing (Cuenca, 11-13 de septiembre de 2024)

  5. Navigating the Digital Era: Exploring Consumer Behavior Across Multiple Channels: A Review and Research Agenda

    The Impact of Digitalization on Current Marketing Strategies (Emerald Group Publishing Ltd.), pp. 211-229

  6. WHAT IS THE TRUTH AND CURRENT SITUATION OF THE METAVERSE? CONSUMERS POINT OF VIEW

    International Conferences e-Society 2024 and Mobile Learning 2024

2021

  1. En la era de la combinación de canales, ¡conecta con el cliente!

    AEMARK 2021: Actas del XXXII Congreso Internacional de Marketing (Jaén, 8-11 de septiembre de 2021)

  2. La adicción al smartphone: el nuevo reto de la educación superior

    Transformación universitaria: retos y oportunidades (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 393-400

  3. The effect of use, overuse, and appeal of mobile game app on add-ons purchases and players recruitment

    Journal of Organizational and End User Computing, Vol. 33, Núm. 2, pp. 59-84

  4. What colour are you? Smartphone addiction traffic lights and user profiles

    European Journal of Management and Business Economics

2020

  1. Achieving customers’ repurchase intention through stimuli and site attachment

    Journal of Organizational Computing and Electronic Commerce, Vol. 30, Núm. 3, pp. 187-208

  2. Have an omnichannel seamless interaction experience! Dimensions and effect on consumer satisfaction

    Journal of Marketing Management, Vol. 36, Núm. 17-18, pp. 1731-1761

  3. La adicción al smartphone en la adolescencia a examen: causas y consecuencias

    Conference proceedings CIVINEDU 2020: 4th International Virtual Conference on Educational Research and Innovation September 23-24, 2020