R+M+I
Research in Marketing and Innovation
Publicaciones (61) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2024
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Building consumer–brand relationships in the channel-mix era. The role of self–brand connection and product involvement
Journal of Product and Brand Management, Vol. 33, Núm. 1, pp. 76-90
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Cómo abordar la internacionalización de la empresa: aplicación al sector vitivinícola
IX Jornadas de Doctorandos de la Universidad de Burgos [Recurso electrónico]
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Effect of smartphone addiction on compulsive app downloading tendency: protective factors for generation Z consumers
Young Consumers
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La omnicanalidad como palanca de empoderamiento de las consumidoras
AEMARK 2024. Actas del 35 Congreso Internacional de Marketing (Cuenca, 11-13 de septiembre de 2024)
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Navigating the Digital Era: Exploring Consumer Behavior Across Multiple Channels: A Review and Research Agenda
The Impact of Digitalization on Current Marketing Strategies (Emerald Group Publishing Ltd.), pp. 211-229
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WHAT IS THE TRUTH AND CURRENT SITUATION OF THE METAVERSE? CONSUMERS POINT OF VIEW
International Conferences e-Society 2024 and Mobile Learning 2024
2023
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Análisis y selección de indicadores para una exitosa internacionalización de las empresas del sector vitivinícolas
Anales de Economía Aplicada 2020. Economía del Aceite (Universidad de Jaén), pp. 169-192
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La integración de las competencias éticas en los estudios universitarios
Revista Tecnología, Ciencia y Educación, Núm. 25, pp. 53-74
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Let it flow: the role of seamlessness and the optimal experience on consumer word of mouth in omnichannel marketing
Journal of Research in Interactive Marketing, Vol. 17, Núm. 1, pp. 1-18
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Smartphones, the new addiction: Causes and Consequences for Elementary and High School Students According to Teachers and Experts
Computers in the Schools, Vol. 40, Núm. 2, pp. 194-212
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Voces expertas, alumnado, familias y docentes perfilando la adicción al smartphone entre estudiantes
Revista Tecnología, Ciencia y Educación, Núm. 26, pp. 137-158
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Will You Support or Oppose? The Impact of Region-of-Origin Bias on Oppositional Loyalty
Journal of International Consumer Marketing, Vol. 35, Núm. 3, pp. 314-332
2022
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Bullying in Online Brand Communities-Exploring Consumers’ Intentions to Intervene
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
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Does regional bias matter? Examining the role of regional identification, animosity, and negative emotions as drivers of brand switching: an application in the food and beverage industry
Journal of Brand Management, Vol. 29, Núm. 1, pp. 111-126
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Investigating consumers’ motives for consumer brand-cyberbullying on social media
Information Society, Vol. 38, Núm. 1, pp. 1-12
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¿Conectamos? El marketing relacional en la era del mix de canales
DOCFRADIS, Vol. 4
2021
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"Be seamless, my firm!": cómo gestionar la experiencia de interacción omnicanal con los consumidores
Revista de marketing y publicidad, Núm. 3, pp. 7-38
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Adicciones sin sustancia: teléfono móvil y RRSS
Guía de mínimos necesarios para la regulación de la comunicación audiovisual en la infancia y la adolescencia (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 313-322
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En la era de la combinación de canales, ¡conecta con el cliente!
AEMARK 2021: Actas del XXXII Congreso Internacional de Marketing (Jaén, 8-11 de septiembre de 2021)
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La adicción al smartphone: el nuevo reto de la educación superior
Transformación universitaria: retos y oportunidades (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 393-400