GIF
GRUPO DE INVESTIGACIÓN EN FINANZAS
Argitalpenak (27) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak
2024
-
Carbon Performance and Board Gender Diversity: The Moderating Effect of Patriarchal Attitudes
Environmentally Sustainable Production, pp. 339-363
-
Carbon performance and financial debt: Effect of formal and informal institutions
Corporate Social Responsibility and Environmental Management, Vol. 31, Núm. 4, pp. 2801-2822
-
Implementation of an educational escape room for teaching environmental sustainability in Economics in Baccalaureate studies
European Public and Social Innovation Review, Vol. 9
2023
-
Análisis con perspectiva de género de las relaciones económicas (profesor): esta versión: septiembre 2022
El nuevo contexto de la Unión Europea en la educación económica y financiera (Universidad de León), pp. 171-236
-
Aspectos económicos de la política ambiental (alumno)
El nuevo contexto de la Unión Europea en la educación económica y financiera (Universidad de León), pp. 31-39
-
Aspectos económicos de la política ambiental y el horizonte 2050 de cero emisiones netas (profesor): esta versión: octubre 2022
El nuevo contexto de la Unión Europea en la educación económica y financiera (Universidad de León), pp. 117-167
-
Can patriarchal attitudes moderate the relation between women on boards and firm economic performance?
European Research on Management and Business Economics, Vol. 29, Núm. 3, pp. 1-17
-
Common distress and reorganization patterns by sector and country for SMEs in six European countries using PDFR
Revista de contabilidad = Spanish accounting review: [RC-SAR], Vol. 26, Núm. 2, pp. 291-314
-
Desarrollo de las áreas rurales y urbanas (alumno)
El nuevo contexto de la Unión Europea en la educación económica y financiera (Universidad de León), pp. 51-54
-
Desarrollo de las áreas rurales y urbanas (profesor)
El nuevo contexto de la Unión Europea en la educación económica y financiera (Universidad de León), pp. 239-262
-
Effects of financial restrictions on firms’ financial resilience against the COVID-19 pandemic: evidence from the European hospitality industry
Applied Economics
-
Effects of performance management systems–strategy alignment on lecturers' engagement with knowledge transfer: A perspective from Spain
Higher Education Quarterly, Vol. 77, Núm. 4, pp. 874-889
-
El nuevo contexto de la Unión Europea en la educación económica y financiera
Universidad de León
-
Perspectiva de género en la actividad económica (alumno)
El nuevo contexto de la Unión Europea en la educación económica y financiera (Universidad de León), pp. 43-47
-
Sistema financiero europeo (alumno)
El nuevo contexto de la Unión Europea en la educación económica y financiera (Universidad de León), pp. 57-62
-
Sistema financiero europeo (profesor): esta versión: junio 2022
El nuevo contexto de la Unión Europea en la educación económica y financiera (Universidad de León), pp. 265-306
2022
-
Factores determinantes de la educación financiera en los jóvenes preuniversitarios
AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 137, pp. 38-40
-
Hacia una formación holística virtual universitaria: del rincón del lector curioso al baúl del conocimiento
Actas del Congreso Internacional Virtual USATIC 2022. Ubicuo y Social: Aprendizaje con TIC
-
How can firms' transition to a low-carbon economy affect the distance to default?
Research in International Business and Finance, Vol. 62
-
How can universities engage lecturers in knowledge transfer? analyzing the influence of performance management systems
Journal of Knowledge Management, Vol. 26, Núm. 4, pp. 1083-1110