Publicacions en què col·labora amb Marta Laguna Garcia (6)
2021
-
Understanding tourism experiences in protected natural places: an application of the S-O-R model in national parks
AEMARK 2021: Actas del XXXII Congreso Internacional de Marketing (Jaén, 8-11 de septiembre de 2021)
2018
-
Minimizando impactos en un parque nacional a partir del análisis participativo de los servicios culturales de los ecosistemas. Reflexiones a partir de la variable “experiencia” en el P.N. Sierra de Guadarrama
II Congreso Internacional de Sociología y Antropología del Turismo
2012
-
Motivation in the field of tourism: An analysis of its influence on consumer decisions and its implications for the planning of tourist services
Handbook on Psychology of Motivation: New Research (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 1-34
2010
-
Motivación, satisfacción y lealtad en el turismo: El caso de un destino de interior
REME, Vol. 13, Núm. 35
-
The role of motivation in visitor satisfaction: Empirical evidence in rural tourism
Tourism Management, Vol. 31, Núm. 4, pp. 547-552