Publicacións en colaboración con investigadores/as de Universidad de Salamanca (21)

2024

  1. Critical incidents as a strategy to enhance student teachers’ reflection about practice through immersive learning

    Reflective Practice, Vol. 25, Núm. 3, pp. 406-425

  2. Key competences in a unitary school through music education: A case study

    European Public and Social Innovation Review, Vol. 9

  3. The Use of Deep Learning in Open Learning: A Systematic Review (2019 to 2023)

    International Review of Research in Open and Distributed Learning, Vol. 25, Núm. 3, pp. 370-393

2023

  1. El confinamiento por COVID-19 en España. ¿Cómo fue la salud mental de los/as adolescentes y jóvenes y qué variables la explican?

    Actas del XI Congreso Internacional de Psicología y Educación: Bienestar psicológico y digitalización : el gran reto de la psicología hoy.

  2. Factors predicting mental health in youth during the first COVID-19 lockdown in Spain

    BMC Psychology, Vol. 11, Núm. 1

  3. La soledad de las personas mayores en el confinamiento por COVID-19 en España. ¿Cómo fue y de qué dependió?

    Actas del XI Congreso Internacional de Psicología y Educación: Bienestar psicológico y digitalización : el gran reto de la psicología hoy.

  4. Loneliness and associated factors among older adults during COVID-19 lockdown in Spain

    Journal of Applied Developmental Psychology, Vol. 86

  5. Teachers’ Professional Training through Augmented Reality: A Literature Review

    Education Sciences, Vol. 13, Núm. 5

2005

  1. Salud y calidad de vida en las mujeres que ejercen la prostitución: estudio cuantitativo

    Prostitución: comercio de personas sin fronteras : I Congreso Virtual celebrado del 20 de septiembre al 10 de octubre de 2005