Radu Bogdan Toma Toma-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (7)
2022
-
Construcción conceptual de la competencia global en educación
Teoría de la educación, Vol. 34, Núm. 1, pp. 83-103
-
Testing assumptions of the Draw-a-Scientist-Test (DAST): do stereotyped views affect career aspirations?
International Journal of Science Education, Vol. 44, Núm. 16, pp. 2423-2441
2021
-
Creativity development through problem-based informal science: the case of double exceptionality students
Teaching-Learning Contemporary Physics (Springer), pp. 251-261
2020
-
Concepciones sobre los científicos en alumnado de educación primaria
Panorama actual de la enseñanza de las ciencias (Fundación editora), pp. 401-406
2019
-
Attitudes towards science and views of nature of science among elementary school students in terms of gender, cultural background and grade level variables
Research in Science and Technological Education, Vol. 37, Núm. 4, pp. 492-515
2018
-
Promoción de vocaciones científico-tecnológicas a través de programas de enriquecimiento curricular
Metodologías y experiencias innovadoras en educación (ASIRE), pp. 336-343
-
Una revisión del protocolo Draw-a-Scientist-Test: (DAST)
Revista Eureka sobre enseñanza y divulgación de las ciencias, Vol. 15, Núm. 3, pp. 3104