Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de León (16)

2022

  1. Assessment of the environmental impact and economic performance of cacao agroforestry systems in the Ecuadorian Amazon region: An LCA approach

    Science of the Total Environment, Vol. 849

  2. Factores determinantes de la educación financiera en los jóvenes preuniversitarios

    AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 137, pp. 38-40

2019

  1. El uso de literatura de ficción para mejorar hábitos lectores y adquisición de conocimientos en estudiantes de economía

    CUICIID 2019. Contenidos, investigación, innovación y docencia: Congreso universitario internacional sobre la comunicación en la profesión y en la Universidad de hoy IX. 23 y 24 octubre

2018

  1. Banking solvency determinants in the EU: a model based on stress tests

    Applied Economics Letters, Vol. 25, Núm. 18, pp. 1296-1300

2017

  1. Endogenous categorization of the human development

    Applied Economics Letters, Vol. 24, Núm. 4, pp. 243-246

2016

  1. Contribution of gall microscopic structure to taxonomy of gallicolous aphids on Pistacia

    Plant biology (Stuttgart, Germany), Vol. 18, Núm. 5, pp. 868-875

  2. Modelización de la solvencia bancaria en escenarios adversos: aplicación a los PIIGS

    Revista de contabilidad = Spanish accounting review: [RC-SAR], Vol. 19, Núm. 2, pp. 227-238

2015

  1. Can financial statements predict stress test results? Evidence from the Spanish case

    Economic Computation and Economic Cybernetics Studies and Research, Vol. 49, Núm. 2, pp. 1-18

2014

  1. What do we know about Europe?

    Hospitality, Travel, and Tourism: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 1007-1063

2013

  1. Drinking motives

    Consumption Culture in Europe: Insight into the Beverage Industry (IGI Global), pp. 306-332

  2. Is there a European shopping-related lifestyle? Investigating the interaction between national culture and shopping-culture

    Consumption Culture in Europe: Insight into the Beverage Industry (IGI Global), pp. 166-210

  3. What do we know about Europe?

    Consumption Culture in Europe: Insight into the Beverage Industry (IGI Global), pp. 1-71