Publicaciones en las que colabora con Ana María González Fernández (23)
2024
-
Laboratorio virtual de Neuromarketing para el análisis del Comportamiento del Consumidor
Innovación docente en la Universidad de León (Servicio de Publicaciones), pp. 45-52
-
Women's happiness and brand content marketing
Management Decision, Vol. 62, Núm. 2, pp. 450-470
2023
-
Electroencephalography in consumer behaviour and marketing: a science mapping approach
Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 10, Núm. 1
2016
-
Castilla y León
La actividad turística española en 2014: Edición 2015 (Madrid : Síntesis : AECIT), pp. 243-252
-
Castilla y León
La actividad turística española en 2015: (edición 2016) (Asociación Española de Expertos Científicos en Turismo (AECIT)), pp. 229-236
2014
-
Castilla y León
La actividad turística española en 2013: (edición 2014) (AECIT), pp. 233-242
2013
-
An analysis of the construct "involvement" in consumer behaviour
Quality and Quantity, Vol. 47, Núm. 2, pp. 1105-1123
-
Castilla y León
La actividad turística española en 2012: edición 2013 (Editorial Universitaria Ramón Areces), pp. 271-280
-
Weak cognitive image of cultural tourism destinations
Quality and Quantity, Vol. 47, Núm. 2, pp. 881-895
2012
-
Castilla y León
La actividad Turística Española en 2011 (Madrid: Asociación Española de Expertos Científicos en Turismo, 2012), pp. 255-264
2010
-
Measuring the image of a cultural tourism destination through the collage technique
Cultural Tourism Research Methods (CABI Publishing), pp. 156-172
2009
-
Cognitive age as a criterion explaining senior tourists' motivations
International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research, Vol. 3, Núm. 2, pp. 148-164
2008
-
Imagen percibida de la ciudad como marca turística mediante técnicas de “collage”: comparativa entre residentes y turistas.
XX Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 17-18-19 de septiembre de 2008
2007
-
Castilla y León
La actividad turística española en 2006: Edición 2007 (Editorial Universitaria Ramón Areces), pp. 407-422
-
Comparative analysis of international tourists in inland cultural destinations: the case of Castilla y León, Spain
Cultural tourism: global and local perspectives (New York [etc.] : Haworth Hospitality Press, [2007]), pp. 149-167
-
Implicación temporal con la denominación de origen en el proceso de decisión de compra de productos agroalimentarios
Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 16, Núm. 3, pp. 149-166
-
Motivations and Lifestyle: Segmentation Using the Construct A.I.O
Progress in Tourism Marketing (Taylor and Francis), pp. 147-160
2006
-
Caja España: en busca de la fidelidad
Comportamientos de compra del consumidor: 29 casos reales (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 233-240
-
Comparative analysis of international tourists in inland cultural destinations: The case of castilla y leon, Spain
Cultural Tourism: Global and Local Perspectives (Taylor and Francis), pp. 149-168
-
Motivations and Lifestyle: Segmentation Using the Construct A.I.O
Progress in tourism marketing (Amsterdam [etc.] : Elsevier, 2006), pp. 147-160