Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Valladolid (20)

2023

  1. La mutación del sistema publicitario hacia estrategias persuasivas indirectas en la era digital

    adComunica: revista científica de estrategias, tendencias e innovación en comunicación, Núm. 26, pp. 175-202

  2. Masking and transfiguration of advertising in digital entertainment culture

    Handbook of Research on the Future of Advertising and Brands in the New Entertainment Landscape (IGI Global), pp. 1-30

2018

  1. The influence of television stories on narrative abilities in children

    Psicológica: Revista de metodología y psicología experimental, Vol. 39, Núm. 1, pp. 118-141

2017

  1. A classification of branded entertainment based on psychological levels of processing

    Advertising and Branding: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 155-185

  2. Product Placement in Video Games: The Effect of Brand Familiarity and Repetition on Consumers' Memory

    Journal of Interactive Marketing, Vol. 38, pp. 55-63

2015

  1. A classification of branded entertainment based on psychological levels of processing

    Engaging Consumers through Branded Entertainment and Convergent Media (IGI Global), pp. 22-52

  2. La dimensión comunicacional en la emergencia de la innovación en el diseño turístico

    aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, Núm. 12, pp. 28-45