Argitalpenak (102) Jesus Bermejo Berros argitalpenak

2023

  1. La mutación del sistema publicitario hacia estrategias persuasivas indirectas en la era digital

    adComunica: revista científica de estrategias, tendencias e innovación en comunicación, Núm. 26, pp. 175-202

  2. Masking and transfiguration of advertising in digital entertainment culture

    Handbook of Research on the Future of Advertising and Brands in the New Entertainment Landscape (IGI Global), pp. 1-30

2020

  1. Las nuevas estrategias persuasivas publicitarias por inducción de niveles de procesamiento psicológico

    Revista Mediterránea de Comunicación: Mediterranean Journal of Communication, Vol. 11, Núm. 2, pp. 217-239

2018

  1. The influence of television stories on narrative abilities in children

    Psicológica: Revista de metodología y psicología experimental, Vol. 39, Núm. 1, pp. 118-141

  2. Una propuesta de metodología multidimensional en los estudios de audiencia y recepción

    Disertaciones: Anuario electrónico de estudios en Comunicación Social, Vol. 11, Núm. 1, pp. 127-149

2017

  1. A classification of branded entertainment based on psychological levels of processing

    Advertising and Branding: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 155-185

  2. Product Placement in Video Games: The Effect of Brand Familiarity and Repetition on Consumers' Memory

    Journal of Interactive Marketing, Vol. 38, pp. 55-63

  3. Roman peasant habitats and settlement in central Spain (1st c. B.C. – 4th c. A.D.)

    Journal of Roman archaeology, Vol. 30, Núm. 1, pp. 351-371