Raquel De La
Fuente Anuncibay
Universidad de Burgos
Burgos, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Burgos (53)
2024
-
Functional Outcomes in Upper Limb Replantation—A Systematic Review
Journal of Clinical Medicine, Vol. 13, Núm. 5
2023
-
A distinctive ageing: Age and people with intellectual disabilities
Archive of gerontology and geriatrics research, Vol. 8, pp. 2
-
Edutainment, Gamification and Nutritional Education: An Analysis of Its Relationship With The Perception of Organizational Culture in Primary Education
SAGE Open, Vol. 13, Núm. 1
-
Technology and leadership for the cultural integration of the united arab Emirates and Paraguay
Revista Venezolana de Gerencia, Vol. 28, Núm. 10, pp. 967-987
-
Treatment and Improvement of Healing after Surgical Intervention
Healthcare (Switzerland), Vol. 11, Núm. 15
2022
-
Educational Technology as a Support Tool for Students with Specific Learning Difficulties—Future Education Professionals’ Perspective
Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 10
-
Effective Personality as a Protective Factor in Teachers' Occupational Health
International journal of environmental research and public health, Vol. 19, Núm. 5
-
Responsabilidad social en la Universidad, aplicación de un modelo de medición
TECHNO REVIEW: International Technology, Science and Society Review / Revista Internacional de Tecnología, Ciencia y Sociedad, Vol. 11, Núm. 2, pp. 93
-
Responsabilidad social en la universidad técnica estatal de Quevedo
CUICIID 2022: congreso Internacional sobre Comunicación, Innovación, Investigación y Docencia. Libro de actas
-
The Perception of Teaching, Learning Styles and Commitment to Learning and Their Influence on the Practice of Physical Activity and Eating Habits Related to the Mediterranean Diet in Physical Education Students
Frontiers in Psychology, Vol. 13
-
The quality of life of people with ASD through physical activity and sports
Heliyon, Vol. 8, Núm. 3
2021
-
Anger Rumination and Mindfulness: Mediating Effects on Forgiveness
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 5, pp. 2668
-
El reto de la inclusión de alumnos con discapacidad intelectual en la educación superior: necesidades formativas del profesorado
Congreso Universitario Internacional sobre Contenidos, Investigación, Innovación y Docencia: (CUICIID 2021). Libro de actas
-
Hate speech, emotions and gender identities: A study of social narratives on twitter with trainee teachers
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 8
-
Healthy and balanced nutrition for children through physical education classes
Life, Vol. 11, Núm. 7
-
Intellectual Disability, Employment and Aging: Intervention Measures
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 6, pp. 2984
2020
-
A prospective study of cranial deformity and delayed development in children
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 5
-
Adolescentes conflictivos y entorno familiar: aspectos diferenciadores en alumnos que cursan formación profesional básica (FPB)
Ampliando horizontes en educación inclusiva. [Recurso electrónico]: XVII Congreso Internacional y XXXVII Jornadas de Universidades y Educación Inclusiva. 21, 22 y 23 de septiembre de 2020 (aplazado en abril por Covid-19)
-
Eficacia del aprendizaje cooperativo para la enseñanza de la bioética general y la formación de una ética civil
Aspectos éticos y marcos legales de la comunicación (Tirant lo Blanch), pp. 105-116
-
Evaluación del funcionamiento familiar con el faces IV en adolescentes con problemática familiar
International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 2, Núm. 1, pp. 495-504