Publications by the researcher in collaboration with Pablo Antonio Muñoz Gallego (20)
2022
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Digitalización y desarrollo sostenible de la pyme en España: Informe Pyme 2022
Consejo General de Economistas de España
2020
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Be Social! The Impact of Self-Presentation on Peer-to-Peer Accommodation Revenue
Journal of Travel Research, Vol. 59, Núm. 7, pp. 1268-1281
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The More the Merrier? Understanding How Travel Frequency Shapes Willingness to Pay
Cornell Hospitality Quarterly, Vol. 61, Núm. 4, pp. 401-415
2017
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La influencia del e-WOM en la disposición a pagar por un alojamiento turístico y el papel moderador del precio de referencia
Marketing insights: la respuesta del comercio a las tendencias del comportamiento social del consumidor (Oviedo : Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial, D.L. 2017), pp. 33-48
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Tourists’ willingness to pay for an accommodation: The effect of eWOM and internal reference price
International Journal of Hospitality Management, Vol. 62, pp. 67-77
2016
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Role of collaboration in innovation success: differences for large and small businesses
Journal of Business Economics and Management, Vol. 17, Núm. 4, pp. 645-662
2015
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ENTREPRENEURSHIP and MARKET ORIENTATION AS DETERMINANTS of INNOVATION: The ROLE of BUSINESS SIZE
International Journal of Innovation Management, Vol. 19, Núm. 4
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Modeling store brand choice: Minimal effects of households' demographic features
Food Quality and Preference, Vol. 46, pp. 113-118
2014
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On the Consequences of Market Orientation across Varied Environmental Dynamism and Competitive Intensity Levels
Journal of Small Business Management, Vol. 52, Núm. 1, pp. 1-21
2013
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Organizational and environmental factors as moderators of the relationship between multidimensional innovation and performance
Innovation: Management, Policy and Practice, Vol. 15, Núm. 2, pp. 224-244
2009
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Role of entrepreneurship and market orientation in firms' success
European Journal of Marketing, Vol. 43, Núm. 3-4, pp. 500-522
2008
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Análisis de la competencia inter-tamaño e inter-marca en las categorías de producto: alcance de los efectos de canibalización.
XX Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 17-18-19 de septiembre de 2008
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Papel de la orientación emprendedora y la orientación al mercado en el éxito de las empresas
Notas técnicas: [continuación de Documentos de Trabajo FUNCAS]
2007
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Isolating the geodemographic characterisation of retail format choice from the effects of spatial convenience
Marketing Letters, Vol. 18, Núm. 1-2, pp. 45-59
2006
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Plásticos Dúrex S.A.: internacionalización en el sector de componentes del automóvil
Estrategias de marketing: de la teoría a la práctica (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 247-265
2005
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Asymmetric competition in retail store formats: Evaluating inter- and intra-format spatial effects
Journal of Retailing, Vol. 81, Núm. 1, pp. 59-73
2004
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Asymmetric Competition in Retail Store Formats: Evaluating Inter- and Intra-Format Spatial Effects
Documentos de trabajo " Nuevas tendencias en dirección de empresas ", Núm. 5, pp. 1
2001
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Determinantes estratégicos de la selección de establecimiento minorista: aplicación de un modelo MCI subjetivo de asignación de recursos
Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 10, Núm. 1, pp. 177-194
2000
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Assessment of potential retail segmentation variables an approach based on a subjective MCI resource allocation model
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 7, Núm. 3, pp. 171-179
1999
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Interacción competitiva de las fórmulas comerciales: Fidelidad al formato comercial de los consumidores
Distribución y consumo, Año 9, Núm. 47, pp. 52-66