Milagros
Fernández Herrero
Publicaciones (11) Publicaciones de Milagros Fernández Herrero
2022
-
Antecedents of tourist trip planning autonomy: The moderating effects of a global economic crisis
Tourism Economics, Vol. 28, Núm. 5, pp. 1153-1173
2019
-
Antecedents of tourist trip-planning autonomy: the moderating effects of a global economic crisis
9th Advances in Hospitality and Tourism Marketing and Management Conference : Conference Proceedings : 09-12 July 2019, University of Portsmouth, United Kingdom
-
Antecedents of tourist trip-planning autonomy: the moderating effects of a global economic crisis
XXXI Congreso Internacional de Marketing AEMARK : Cáceres, 11, 12 y 13 de septiembre de 2019
-
Effects on the “self-organization- satisfaction” relationship of changes in the economic context
Asia Pacific Journal of Tourism Research, Vol. 24, Núm. 7, pp. 658-668
2018
-
Antecedents of autonomy in tourist trip planning: the effect of a global economic crisis
XX Seminario Hispano Luso de Economía Empresarial CIBECEM : Huelva, 8 y 9 de noviembre de 2018
-
Autonomy in trip planning and overall satisfaction
Journal of Travel and Tourism Marketing, Vol. 35, Núm. 2, pp. 119-129
-
Lessons learned from changes in the economic context: the effect of economic crises on tourist trip-planning autonomy and satisfaction
25th International Conference on Recent Advances in Retailing & Services Science EIRASS : Madeira, July 16-19, 2018
-
Lessons learned from changes in the economic context: the effect of economic crises on tourist trip-planning autonomy and satisfaction
XXX Congreso de Marketing AEMARK 2018 : Barcelona, 5-7 de septiembre de 2018
2015
-
Comportamiento autónomo del turista en la organización del viaje y satisfacción
XXVII Congreso de Marketing AEMARK 2015 : Pamplona, 9-11 de septiembre de 2015
2013
-
La comercialización del turismo de interior: marco conceptual. Actualidad y tendencias en la distribución
Turismos de interior: Planificación, comercialización y experiencias (Pirámide), pp. 161-176
2010
-
La comercialización turística: agentes de viajes y otros operadores
El turismo del vino: Máster en Enoturismo, Universidad de Salamanca (A.M. Vivar y A.B. González Rogado), pp. 277-297