Marcos
Cabezas González
Universidad Pontificia de Salamanca
Salamanca, EspañaPublications in collaboration with researchers from Universidad Pontificia de Salamanca (8)
2018
-
Building, coding and programming 3D models via a visual programming environment
Quality and Quantity, Vol. 52, Núm. 6, pp. 2455-2468
2017
-
Diagnostic assessment of the conceptual knowledge of technology in future teachers of Early Childhood Education
Search and research [Recurso electrónico]: teacher education for contemporary contexts
-
Evaluación de competencias: Retos en la formación práctica de los pedagogos
Meta: Avaliacao, Vol. 9, Núm. 25, pp. 90-109
-
La modalidad semipresencial y la pronunciación de la lengua inglesa: resultados de un modelo apoyado con TIC
RED: revista de educación a distancia, Núm. 52
2016
-
Developing computational thinking via the visual programming tool: Lego education wedo
ACM International Conference Proceeding Series
-
How wiki-based tasks, and forums favor university students' writing skills and promote collaborative autonomy
ACM International Conference Proceeding Series
2015
-
Evaluación del profesor universitario: ¿a mayor categoría profesional mejor profesor?
Education in the knowledge society (EKS), Vol. 16, Núm. 3, pp. 106-123
2009
-
Bases pedagógicas de la formación transformadora de los educadores en el tiempo libre
Quaderns d'animació i educació social, Núm. 10