Publicacions en què col·labora amb Maria Esther De Quevedo Puente (18)

2024

  1. The Circular Game: The Impact of Gaming on Sustainable Behaviour

    Proceedings of the 18th European Conference on Games Based Learning, Vol. 18, Núm. 1, pp. 1034-1037

2022

  1. In search of the roots of corporate reputation management: Being a consistent corporate social performer

    Business Ethics, Environment and Responsibility, Vol. 31, Núm. 1, pp. 4-16

  2. The impact of the circular economy on sustainable development: A European panel data approach

    Sustainable Production and Consumption, Vol. 34, pp. 233-243

2021

  1. Enterprise Risk Management as a Tool to Manage Corporate Reputation

    Risk Management: An Overview (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 25-44

  2. Garantizar modalidades de consumo y producción sostenibles

    Los objetivos de desarrollo sostenible en la ciudad de Burgos (Ayuntamiento de Burgos), pp. 549-555

  3. Garantizar modalidades de consumo y producción sostenibles

    Los objetivos de desarrollo sostenible en la ciudad de Burgos (Ayuntamiento de Burgos), pp. 642-644

  4. Garantizar modalidades de consumo y producción sostenibles

    Los objetivos de desarrollo sostenible en la ciudad de Burgos (Ayuntamiento de Burgos), pp. 283-287

  5. Lograr que las ciudades y los asentamientos humanos sean inclusivos, seguros, resilientes y sostenibles

    Los objetivos de desarrollo sostenible en la ciudad de Burgos (Ayuntamiento de Burgos), pp. 636-641

  6. Lograr que las ciudades y los asentamientos humanos sean inclusivos, seguros, resilientes y sostenibles

    Los objetivos de desarrollo sostenible en la ciudad de Burgos (Ayuntamiento de Burgos), pp. 276-282

  7. Lograr que las ciudades y los asentamientos humanos sean inclusivos, seguros, resilientes y sostenibles

    Los objetivos de desarrollo sostenible en la ciudad de Burgos (Ayuntamiento de Burgos), pp. 537-548

  8. The role of national culture as a lens for stakeholder evaluation of corporate social performance and its effect on corporate reputation

    BRQ Business Research Quarterly, pp. 234094442110074

  9. ¿Cómo gestionar una buena reputación corporativa?: las empresas no solo deben ser socialmente responsables sino parecerlo

    Revista de Contabilidad y Tributación. CEF, Núm. 459, pp. 167-194

2020

  1. Nonprofit organization reputation and its role in success: Antecedents and effects

    Financing Nonprofit Organizations (Taylor and Francis), pp. 62-82

  2. Reporting as a booster of the corporate social performance effect on corporate reputation

    Corporate Social Responsibility and Environmental Management, Vol. 27, Núm. 3, pp. 1252-1263