Argitalpenak (86) Pablo Antonio Muñoz Gallego argitalpenak

2023

  1. Big data in tourism marketing: past research and future opportunities

    Spanish Journal of Marketing - ESIC

  2. Empresa y emprendimiento en Castilla y León

    Gestionando la despoblación (Junta de Castilla y León), pp. 105-126

2022

  1. Digitalización y desarrollo sostenible de la pyme en España: Informe Pyme 2022 zuz.

    Consejo General de Economistas de España

  2. Effects of Market Intelligence Generation, Online Reviews, and Management Response on the Business Performance of Rural Accommodation Establishments in France

    Advances in Science, Technology and Innovation

  3. El abandono en los servicios de suscripción de video en streaming

    XXIV Seminario Luso-Español de Economía Empresarial: Libro de resúmenes / Livro de resumos : Cáceres, 16, 17 y 18 de noviembre de 2022

  4. Influence of habitual level of consumption on willingness to pay: A satiation, sensitization, and habituation approach

    International Journal of Hospitality Management, Vol. 103

  5. Influence of satiation on consumer behavior in hospitality

    Psychology and Marketing, Vol. 39, Núm. 4, pp. 667-682

  6. Willingness to Pay

    Encyclopedia of Tourism Management and Marketing: Volume 1-4 (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 745-748

  7. ¿Son realmente los consumidores más frecuentes los más valiosos?Influencia del nivel habitual de consumo y la saciedad sobre la disposicióna pagar y las relaciones a largo plazo.

    Consumer-First Marketing: "cuidar al cliente" como leitmotiv empresarial (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 17-42

2020

  1. Antecedents of EWOM

    Economía empresarial. Aportaciones científicas para su desarrollo: libro de resumenes del XXII Seminario Hispano Luso de Economía Empresarial. 5 y 6 de Noviembre de 2020 Facultade de C.C. Empresariais e Turismo Campus de Ourense Universidade de Vigo

  2. Be Social! The Impact of Self-Presentation on Peer-to-Peer Accommodation Revenue

    Journal of Travel Research, Vol. 59, Núm. 7, pp. 1268-1281

  3. The More the Merrier? Understanding How Travel Frequency Shapes Willingness to Pay

    Cornell Hospitality Quarterly, Vol. 61, Núm. 4, pp. 401-415

  4. Valor percibido, precio y ventaja competitiva

    El marketing ante los nuevos retos sociales y de mercado: Homenaje al profesor Rodolfo Vázquez Casielles (Editorial Universitaria Ramón Areces), pp. 171-191

2017

  1. La influencia del e-WOM en la disposición a pagar por un alojamiento turístico y el papel moderador del precio de referencia

    Marketing insights: la respuesta del comercio a las tendencias del comportamiento social del consumidor (Oviedo : Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial, D.L. 2017), pp. 33-48

  2. Service Quality Perceptions, Online Visibility, and Business Performance in Rural Lodging Establishments

    Journal of Travel Research, Vol. 56, Núm. 2, pp. 250-262

  3. Tourists’ willingness to pay for an accommodation: The effect of eWOM and internal reference price

    International Journal of Hospitality Management, Vol. 62, pp. 67-77