Pablo Antonio
Muñoz Gallego
Argitalpenak (86) Pablo Antonio Muñoz Gallego argitalpenak
2024
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Big data in tourism marketing: past research and future opportunities
Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 28, Núm. 3
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What do you do or with whom? Understanding happiness with the tourism experience: an AI approach applied to Instagram
Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1
2023
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Big data in tourism marketing: past research and future opportunities
Spanish Journal of Marketing - ESIC
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Empresa y emprendimiento en Castilla y León
Gestionando la despoblación (Junta de Castilla y León), pp. 105-126
2022
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Digitalización y desarrollo sostenible de la pyme en España: Informe Pyme 2022
zuz.
Consejo General de Economistas de España
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Effects of Market Intelligence Generation, Online Reviews, and Management Response on the Business Performance of Rural Accommodation Establishments in France
Advances in Science, Technology and Innovation
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El abandono en los servicios de suscripción de video en streaming
XXIV Seminario Luso-Español de Economía Empresarial: Libro de resúmenes / Livro de resumos : Cáceres, 16, 17 y 18 de noviembre de 2022
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Influence of habitual level of consumption on willingness to pay: A satiation, sensitization, and habituation approach
International Journal of Hospitality Management, Vol. 103
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Influence of satiation on consumer behavior in hospitality
Psychology and Marketing, Vol. 39, Núm. 4, pp. 667-682
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Willingness to Pay
Encyclopedia of Tourism Management and Marketing: Volume 1-4 (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 745-748
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¿Son realmente los consumidores más frecuentes los más valiosos?Influencia del nivel habitual de consumo y la saciedad sobre la disposicióna pagar y las relaciones a largo plazo.
Consumer-First Marketing: "cuidar al cliente" como leitmotiv empresarial (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 17-42
2020
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Antecedents of EWOM
Economía empresarial. Aportaciones científicas para su desarrollo: libro de resumenes del XXII Seminario Hispano Luso de Economía Empresarial. 5 y 6 de Noviembre de 2020 Facultade de C.C. Empresariais e Turismo Campus de Ourense Universidade de Vigo
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Be Social! The Impact of Self-Presentation on Peer-to-Peer Accommodation Revenue
Journal of Travel Research, Vol. 59, Núm. 7, pp. 1268-1281
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The More the Merrier? Understanding How Travel Frequency Shapes Willingness to Pay
Cornell Hospitality Quarterly, Vol. 61, Núm. 4, pp. 401-415
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Valor percibido, precio y ventaja competitiva
El marketing ante los nuevos retos sociales y de mercado: Homenaje al profesor Rodolfo Vázquez Casielles (Editorial Universitaria Ramón Areces), pp. 171-191
2017
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La influencia del e-WOM en la disposición a pagar por un alojamiento turístico y el papel moderador del precio de referencia
Marketing insights: la respuesta del comercio a las tendencias del comportamiento social del consumidor (Oviedo : Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial, D.L. 2017), pp. 33-48
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Service Quality Perceptions, Online Visibility, and Business Performance in Rural Lodging Establishments
Journal of Travel Research, Vol. 56, Núm. 2, pp. 250-262
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Tourists’ willingness to pay for an accommodation: The effect of eWOM and internal reference price
International Journal of Hospitality Management, Vol. 62, pp. 67-77
2016
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Role of collaboration in innovation success: differences for large and small businesses
Journal of Business Economics and Management, Vol. 17, Núm. 4, pp. 645-662
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Strategic orientations and cooperation of external agents in the innovation process of rural enterprises
Ciencia rural, Vol. 46, Núm. 10, pp. 1878-1884