Lauren
Trabold Apadula
Publications by the researcher in collaboration with Lauren Trabold Apadula (5)
2024
-
La omnicanalidad como palanca de empoderamiento de las consumidoras
AEMARK 2024. Actas del 35 Congreso Internacional de Marketing (Cuenca, 11-13 de septiembre de 2024)
2023
-
Let it flow: the role of seamlessness and the optimal experience on consumer word of mouth in omnichannel marketing
Journal of Research in Interactive Marketing, Vol. 17, Núm. 1, pp. 1-18
2021
-
"Be seamless, my firm!": cómo gestionar la experiencia de interacción omnicanal con los consumidores
Revista de marketing y publicidad, Núm. 3, pp. 7-38
2020
-
Have an omnichannel seamless interaction experience! Dimensions and effect on consumer satisfaction
Journal of Marketing Management, Vol. 36, Núm. 17-18, pp. 1731-1761
2019
-
Be seamless and get a flowing shared experience
AEMARK 2019: Actas del XXXI Congreso Internacional de Marketing (Cáceres, 11-13 de septiembre de 2019)