Publicaciones (167) Publicaciones de Sonia San Martin Gutierrez

2024

  1. Building consumer–brand relationships in the channel-mix era. The role of self–brand connection and product involvement

    Journal of Product and Brand Management, Vol. 33, Núm. 1, pp. 76-90

  2. Cómo abordar la internacionalización de la empresa: aplicación al sector vitivinícola

    IX Jornadas de Doctorandos de la Universidad de Burgos [Recurso electrónico]

  3. Effect of smartphone addiction on compulsive app downloading tendency: protective factors for generation Z consumers

    Young Consumers

  4. La omnicanalidad como palanca de empoderamiento de las consumidoras

    AEMARK 2024. Actas del 35 Congreso Internacional de Marketing (Cuenca, 11-13 de septiembre de 2024)

  5. Navigating the Digital Era: Exploring Consumer Behavior Across Multiple Channels: A Review and Research Agenda

    The Impact of Digitalization on Current Marketing Strategies (Emerald Group Publishing Ltd.), pp. 211-229

  6. WHAT IS THE TRUTH AND CURRENT SITUATION OF THE METAVERSE? CONSUMERS POINT OF VIEW

    International Conferences e-Society 2024 and Mobile Learning 2024

2021

  1. "Be seamless, my firm!": cómo gestionar la experiencia de interacción omnicanal con los consumidores

    Revista de marketing y publicidad, Núm. 3, pp. 7-38

  2. Adicciones sin sustancia: teléfono móvil y RRSS

    Guía de mínimos necesarios para la regulación de la comunicación audiovisual en la infancia y la adolescencia (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 313-322

  3. En la era de la combinación de canales, ¡conecta con el cliente!

    AEMARK 2021: Actas del XXXII Congreso Internacional de Marketing (Jaén, 8-11 de septiembre de 2021)

  4. La adicción al smartphone: el nuevo reto de la educación superior

    Transformación universitaria: retos y oportunidades (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 393-400

  5. The effect of use, overuse, and appeal of mobile game app on add-ons purchases and players recruitment

    Journal of Organizational and End User Computing, Vol. 33, Núm. 2, pp. 59-84

  6. The influence of website quality and star rating signals on booking intention: analyzing the moderating effect of variety seeking

    Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 25, Núm. 1, pp. 3-28

  7. What colour are you? Smartphone addiction traffic lights and user profiles

    European Journal of Management and Business Economics