Ana Cristina
León Mejía
Universidad Internacional de La Rioja
Logroño, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Internacional de La Rioja (15)
2022
-
Relationship between emotional motivation and academic performance in second language learning
International Journal of Evaluation and Research in Education, Vol. 11, Núm. 3, pp. 1524-1533
2021
-
A systematic review on nomophobia prevalence: Surfacing results and standard guidelines for future research
PLoS ONE, Vol. 16, Núm. 5 May
-
Impact of teacher performance observation on the professional development
Revista San Gregorio, Vol. 1, Núm. 47
2020
-
Psychometric properties of the triangulated version of the European Bullying Intervention Project Questionnaire: Prevalence across seven roles
Psychology in the Schools, Vol. 57, Núm. 1, pp. 78-90
2019
-
Estrategias de afrontamiento en adolescentes con conductas antisociales y delictivas
Innovación docente e investigación en Ciencias Sociales, Económicas y Jurídicas (Dykinson), pp. 849-862
-
Estudio exploratorio sobre acoso escolar en alumnado con altas capacidades: prevalencia y afectación psicológica
Revista de educación, Núm. 386, pp. 187-214
-
Improvement of Body Satisfaction in Older People: An Experimental Study
Frontiers in Psychology, Vol. 10
-
Loneliness and Personality Profiles Involved in Bullying Victimization and Aggressive Behavior
School Mental Health, Vol. 11, Núm. 4, pp. 807-818
-
Psychometric properties of the cyberbullying triangulation questionnaire: A prevalence analysis through seven roles
Scandinavian Journal of Psychology, Vol. 60, Núm. 2, pp. 160-168
-
Síntomas psicopatológicos en adolescentes con conductas antisociales y delictivas
Innovación docente e investigación en Ciencias Sociales, Económicas y Jurídicas (Dykinson), pp. 825-838
2018
-
Relationship between cyberbullying and health-related quality of life in a sample of children and adolescents
Quality of Life Research, Vol. 27, Núm. 10, pp. 2609-2618
2017
-
Adaptación al español del cuestionario Nomophobia Questionnaire (NMP-Q) en una muestra de adolescentes
Actas Espanolas de Psiquiatria, Vol. 45, Núm. 4, pp. 137-144
-
Relationship between cyberbullying roles, cortisol secretion and psychological stress
Computers in Human Behavior, Vol. 70, pp. 153-160
2016
-
La muerte en educación infantil: algunas líneas básicas de actuación para centros escolares
Psicología educativa, Vol. 22, Núm. 2, pp. 103-111
-
Supertasks, Physics and the Axiom of Infinity
Logic, Epistemology, and the Unity of Science (Springer Science and Business Media B.V.), pp. 223-259