Publicaciones (423) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2009

  1. "Business Angels": una alternativa de inversión

    Estrategia financiera, Núm. 263, pp. 36-47

  2. A Shapley-Shubik approach for differential information economies

    Working paper series ( RGEA )

  3. A characterization of compactness through preferences

    Mathematical social sciences, Vol. 57, Núm. 1, pp. 131-133

  4. A dynamic model for advertising and pricing competition between national and store brands

    European Journal of Operational Research, Vol. 193, Núm. 2, pp. 451-467

  5. A generative approach on the relationship between trading volume, prices, returns and volatility of financial assets

    Lecture Notes in Economics and Mathematical Systems, Vol. 631, pp. 185-196

  6. A la memoria de José Antonio Rojas Tercero 1959-2008

    Pecunia: revista de la Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales, Núm. 8, pp. 1-2

  7. A market game approach to differential information economies

    Economic Theory, Vol. 38, Núm. 2, pp. 321-330

  8. A model for integrating positional voting systems

    Anales de economía aplicada 2009: número XXIII

  9. A note on the properties of power-transformed returns in long-memory stochastic volatility models with leverage effect

    Computational Statistics and Data Analysis, Vol. 53, Núm. 10, pp. 3593-3600

  10. A recursive group decision-making procedure for choosing qualified individuals

    International Journal of Intelligent Systems, Vol. 24, Núm. 8, pp. 889-901

  11. A review of the theoretical and empirical literature on strategic change.

    Creativity and survival of the firm under uncertainty (Academia Europea de Dirección y Economía de la Empresa, AEDEM)

  12. A semantic fuzzy expert system for a fuzzy balanced scorecard

    Expert Systems with Applications, Vol. 36, Núm. 1, pp. 423-433

  13. A tabu search approach to an urban transport problem in northern Spain

    Computers and Operations Research, Vol. 36, Núm. 3, pp. 967-979

  14. A test of moderated-mediation between market orientation and new product performance.

    XXI Congreso Nacional de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad del País Vasco-Euskal Herriko Unibersitatea, 16-18 de septiembre de 2009.

  15. A variable selection method based on Tabu search for logistic regression models

    European Journal of Operational Research, Vol. 199, Núm. 2, pp. 506-511

  16. ANÁLISIS ESTRATÉGICO DEL SECTOR PRODUCTOR DE CULTIVOS ENERGÉTICOS EN CASTILLA Y LEÓN

    Actas del 11.º Congreso de Economía de Castilla y León

  17. Abandono escolar y mercado de trabajo en España

    Subdirección General de Publicaciones

  18. Adopción y uso de internet por los turistas en la compra de una pernoctación hotelera

    Revista portuguesa de marketing

  19. Ageing Population and Spanish Pension System Reforms: Effects on Average Pensions and Inequality Among Pensioners

    EAWP : Documentos de trabajo en análisis económico = Economical Analysis Working Papers

  20. Agenda 21 Local: efecto de las estructuras organizativa y política en la organización social

    Revista de economía mundial, Núm. 21, pp. 195-226