A arte como abertura do sera Morte como símbolo na prática artística

  1. Santos Silva, Pedro Miguel dos
unter der Leitung von:
  1. Ignacio Barcia Rodríguez Doktorvater/Doktormutter
  2. Maria Eduarda Dias Neves Doktorvater/Doktormutter

Universität der Verteidigung: Universidade de Vigo

Fecha de defensa: 24 von Juli von 2023

Gericht:
  1. Alberto Ruiz de Samaniego Präsident/in
  2. Paulo Bernardino Neves das Bastos Sekretär/in
  3. Ana Pol Colmenares Vocal

Art: Dissertation

Zusammenfassung

A presente investigación en Creación e Investigación en Arte Contemporánea ten como finalidade primordial a construción e desenvolvemento dunha práctica artística a partir dunha compoñente teórico-práctica sobre o tema da finidade humana, capaz de empoderar ao espectador para cuestionar a súa existencia. Con estes propósitos, dividimos a investigación en dúas partes principais: unha de carácter teórico-conceptual e outra referida á creación artística. Así, a Parte I constitúese arredor da recepción contemporánea da obra de arte e dúas hipóteses: [I] Hipótese – temática: finitude e [II] Hipótese – procedimental: a poética, co fin de captar o interese do espectador. Tamén no que se refire á práctica artística, procederase coa suposición de que a expresión da materialidade manifestada nunha obra de arte tamén pode contribuír a captar a atención do espectador – [III] Hipótese – plástica: a sensación pictórica. Na parte II da investigación, presentaremos a nosa propia práctica artística para contribuír á discusión sobre o impacto que as obras de arte poden ter no espectador, levándoo, se é posible, a cuestionar o sentido último da súa existencia.