A arte como abertura do sera Morte como símbolo na prática artística
- Santos Silva, Pedro Miguel dos
- Ignacio Barcia Rodríguez Zuzendaria
- Maria Eduarda Dias Neves Zuzendaria
Defentsa unibertsitatea: Universidade de Vigo
Fecha de defensa: 2023(e)ko uztaila-(a)k 24
- Alberto Ruiz de Samaniego Presidentea
- Paulo Bernardino Neves das Bastos Idazkaria
- Ana Pol Colmenares Kidea
Mota: Tesia
Laburpena
A presente investigación en Creación e Investigación en Arte Contemporánea ten como finalidade primordial a construción e desenvolvemento dunha práctica artística a partir dunha compoñente teórico-práctica sobre o tema da finidade humana, capaz de empoderar ao espectador para cuestionar a súa existencia. Con estes propósitos, dividimos a investigación en dúas partes principais: unha de carácter teórico-conceptual e outra referida á creación artística. Así, a Parte I constitúese arredor da recepción contemporánea da obra de arte e dúas hipóteses: [I] Hipótese – temática: finitude e [II] Hipótese – procedimental: a poética, co fin de captar o interese do espectador. Tamén no que se refire á práctica artística, procederase coa suposición de que a expresión da materialidade manifestada nunha obra de arte tamén pode contribuír a captar a atención do espectador – [III] Hipótese – plástica: a sensación pictórica. Na parte II da investigación, presentaremos a nosa propia práctica artística para contribuír á discusión sobre o impacto que as obras de arte poden ter no espectador, levándoo, se é posible, a cuestionar o sentido último da súa existencia.