Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Burgos (366)

2023

  1. A multi-technique approach to characterization: the Sant Martí de Tous chert as a prehistoric resource for the NE of the Iberian Peninsula

    Archaeological and Anthropological Sciences, Vol. 15, Núm. 6

  2. Applying magnetic techniques to determine the evolution of reactive diapirs: A case study of the Lusitanian basin

    Tectonophysics, Vol. 868

  3. Conceptions and Attitudes of Pre-School and Primary School Teachers towards STEAM Education in Spain

    Education Sciences, Vol. 13, Núm. 4

  4. Diseño de un modelo teórico-metodológico para una educación inclusiva de la ciencia

    Soñar grande es soñar juntas: en busca de una educación crítica e inclusiva (Octaedro), pp. 311-327

  5. Ecología del Fuego: una herramienta para comprobar los conocimientos acerca de Naturaleza de STEM

    5ª Conferência Latinoamericana do International History, Philosophy and Science Teaching Group. HPS&ST em tempos de negaçâo científica. Porto Alegre

  6. Ecología del fuego: una oportunidad para enseñar sobre interdisciplinariedad y NoSTEM

    XVI Congreso Nacional de la AEET. La Ecología es una biosfera humanizada. Lunes, 16 de octubre - viernes, 20 de octubre, Almería

  7. Extracurricular Program for Girls to Improve Competencies and Self-Concept in Science and Technology

    Education Sciences, Vol. 13, Núm. 1

  8. Kinematics of Structures and Basin Evolution in the Central High Atlas. Constraints from AMS and Paleomagnetic Data

    Springer Geology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 487-646

  9. La Potencialidad de la Educación STEAM Integrada y el Papel del Arte para la Internacionalización de la Formación Docente

    Journal of International Students, Vol. 13, Núm. S1, pp. 199-205

  10. La codocencia para la formación docente en educación integrada: una experiencia con STEAM y AICLE

    Ápice: revista de educación científica, Vol. 7, Núm. 2, pp. 95-109

  11. La función de las artes en las propuestas educativas integradas: una revisión sistemática

    Artseduca, Núm. 37, pp. 117-128

  12. Magnetic Properties of the Jurassic Sedimentary Rocks of the Central High Atlas Affected by a Regional Chemical Remagnetization

    Springer Geology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 249-284

  13. Paleomagnetism in the Cambrian Urda-Los Navalucillos Limestone (Montes de Toledo, Spain): Implications for late-Variscan kinematics and oroclinal bending in the Central Iberian Zone

    Tectonophysics, Vol. 852