Educación, Inclusión y Tecnología
EDINTEC
Universidad de Burgos
Burgos, EspañaUniversidad de Burgos-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (472)
2024
-
Analysing the Impact of Generative AI in Arts Education: A Cross-Disciplinary Perspective of Educators and Students in Higher Education
Informatics, Vol. 11, Núm. 2
-
Artificial Intelligence: A Review of Educational Literature in Spain
Communications in Computer and Information Science
-
Current situation and challenges in efl teacher education in the European Union with respect to gender and sexual-affective diversity
European Journal of English Language Teaching, Vol. 9, Núm. 4, pp. 132-139
-
Cybersickness. A systematic literature review of adverse effects related to virtual reality
Neurologia, Vol. 39, Núm. 8, pp. 701-709
-
Cómo realizar la evaluación educativa en alumnado con altas necesidades intelectuales: ¿son las adaptaciones necesarias?
Más allá de las notas. Comprendiendo al alumnado con altas (Morata), pp. 109-141
-
Funciones de la educación social. Análisis desde la práctica de los profesionales
Educación e innovación al servicio de la mejora del Conocimiento (Aula Magna), pp. 435-454
-
ICT training in Spanish non-formal education: a revolution in the making
European Journal of Social Work, Vol. 27, Núm. 1, pp. 177-191
-
Importancia de la psicomotricidad en la etapa de Educación Infantil
Investigación para la mejora de las prácticas educativas desde una perspectiva holística (Dykinson), pp. 3379-3386
-
Interpersonal and Intrapersonal Skills for Sustainability in the Educational Robotics Classroom
Sustainability (Switzerland) , Vol. 16, Núm. 11
-
La competencia digital docente entre los futuros docentes de la Universidad de Burgos
RIMCIS: Revista Internacional y Multidisciplinar en Ciencias Sociales, Vol. 13, Núm. 1, pp. 75-93
-
La generación de responsabilidad en los trabajos en grupo: la coevaluación intragrupal y el reparto de notas
Investigación para la mejora de las prácticas educativas desde una perspectiva holística (Dykinson), pp. 3323-3331
-
PREPARATION, VALIDATION AND APPLICATION OF A QUESTIONNAIRE TO ASSESS THE NEEDS DETERMINED BY THE SPORTING ENVIRONMENT IN MIXED ABILITY RUGBY
Routledge Handbook of the Global South in Sport for Development and Peace (Taylor and Francis), pp. 664-678
-
Relationship between mental health and students’ academic performance through a literature review
Discover Psychology, Vol. 4, Núm. 1
-
Responsibility as a predictor of climate and school violence through autonomous motivation in Physical Education classes: differences based on sex and educational stage
Revista de psicodidáctica, Vol. 29, Núm. 1, pp. 28-38
-
The Attitudinal Style and Its Potential for Hybridization with Other Pedagogical Models: A Narrative Review
Behavioral Sciences, Vol. 14, Núm. 3
-
The Influence of a Warm-Up on Vigilance in University Students
Motor control, Vol. 28, Núm. 1, pp. 78-90
-
The Use of Augmented Reality as a University Teaching Strategy in Health Sciences Programs: A Scoping Review
Procedia Computer Science
-
‘I have normalised being treated differently’. Analysis of the experiences of foreign students in Physical Education
Physical Education and Sport Pedagogy
2023
-
A Systematic Review of Literature on Emerging Technologies and Specific Learning Difficulties
Education Sciences, Vol. 13, Núm. 3
-
Abre tus ojos: una experiencia ApS
Libro de Actas de las XXX Jornadas Internacionales de Tecnología Educativa: 30 años de docencia e investigación en Tecnología Educativa: Balance y futuro