Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Salamanca (161)

2024

  1. An ecological inference approach to the origins of proportional representation

    Social Science Information

  2. The Effect of Referendums on Autocratic Survival: Running Alone and Not Finishing Second

    Government and Opposition, Vol. 59, Núm. 2, pp. 405-424

  3. Youth Frustration and Intergenerational Conflict on Twitter

    Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 78, pp. 55-66

2023

  1. 15-M Mobilizations and the penalization of counter-hegemonic protest in contemporary Spain

    Social Movement Studies, Vol. 22, Núm. 3, pp. 421-437

  2. Análisis de los servicios de apoyo a las familias con enfermedades neurodegenerativas

    Miscelánea Comillas: Revista de Ciencias Humanas y Sociales, Vol. 81, Núm. 158, pp. 137-159

  3. Attitudes of Spanish LGTBI+ adolescents and emerging adults.: Cultural and political practices among 16 to 29-year-old Non-Cis-hetero people

    Masculinidades y cambio social, Vol. 12, Núm. 2, pp. 184-233

  4. Ciberviolencia en las redes sociales: Experiencia y prácticas en la población juvenil

    Asociación Beatriz de Suabia

  5. Conclusions: The many facets of religious voting

    Religious Voting in Western Democracies (Oxford University Press), pp. 601-628

  6. Del asociacionismo a la informalidad: participación ciudadana juvenil en la provincia de Salamanca

    Aprendizaje Basado en Retos en contextos de emprendimientos sociales (Editorial Síntesis), pp. 113-126

  7. EXPLORING THE ARCHAEOLOGY OF IMMERSIVE VISUAL MEDIA IN SPAIN (1822–1872)

    International Journal on Stereo and Immersive Media, Vol. 7, Núm. 1, pp. 160-185

  8. El efecto electoral de la coalición de la izquierda radical española para las elecciones generales de 2016. Un análisis cuasiexperimental con datos de encuestas

    Revista internacional de sociología, Vol. 81, Núm. 3

  9. El uso de encuestas para conocer la concepción de democracia en España: una aproximación teórica y metodológica

    REIS: Revista Española de Investigaciones Sociológicas, Núm. 181, pp. 3-20

  10. Flow Disaggregation: Underdetermined Non-negative Linear Systems

    Lecture Notes in Networks and Systems

  11. Fuzzy Logic to Measure the Degree of Compliance with a Target in an SDG—The Case of SDG 11

    Mathematics, Vol. 11, Núm. 13

  12. Gender-Differentiated Perceptions of Teaching among Preservice Teachers of Secondary Education

    Social Sciences, Vol. 12, Núm. 8

  13. Introduction: Does religious voting really exist in secularized democracies?

    Religious Voting in Western Democracies (Oxford University Press), pp. 1-24

  14. La participación de las mujeresen las universidades y los institutos federales de Brasil

    CTS: Revista iberoamericana de ciencia, tecnología y sociedad, Vol. 18, Núm. 52, pp. 63-91

  15. Machine Learning Based System for the Control and Evaluation of Programming Vulnerabilities

    Lecture Notes in Networks and Systems

  16. Percepción diferenciada de la docencia según género entre futuros docentes de educación secundaria en España

    Interculturalidad, inclusión y equidad en educación (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 425-434

  17. Religious voting in western democracies

    Oxford University Press, pp. 1-711