Juan Manuel de la
Fuente Sabaté
Publicacións nas que colabora con Juan Manuel de la Fuente Sabaté (19)
2011
-
Financial Impacts of Corporate Reputation
Reputation management (SPRINGER-VERLAG BERLIN), pp. 163-178
-
Financial Impacts of Corporate Reputation
Management for Professionals (Springer Nature), pp. 163-178
2010
-
Finance in family firms: Generation does matter
International Journal of Entrepreneurship and Small Business, Vol. 11, Núm. 3, pp. 338-352
-
The impact of ownership structure on corporate reputation: Evidence from Spain
Corporate Governance: An International Review, Vol. 18, Núm. 6, pp. 540-556
-
Too negative to take risks? the effect of the ceo's emotional traits on firm risk
British Journal of Management, Vol. 21, Núm. 2, pp. 313-326
2007
-
Corporate Social Performance and Corporate Reputation: Two Interwoven Perspectives
Corporate Reputation Review, Vol. 10, Núm. 1, pp. 60-72
-
La estructura financiera de la empresa familiar y el cambio generacional
Empresa y sociedad [Recurso electrónico]: respondiendo al cambio : comunicaciones presentadas
-
Managerial determinants of bank risk taking: the influence of CEO affective traits
Size and efficiency in the european banking industry (Comares), pp. 37-56
-
Managerial determinants of bank risk taking: the influence of ceoaffective traits
Empresa y sociedad [Recurso electrónico]: respondiendo al cambio : comunicaciones presentadas
2006
-
Dirección estratégica
Pearson Prentice Hall
2005
-
Discrecionalidad gerencial, estructura de recursos y creación de valor: una aplicación al sector bancario español (1992-1999)
Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 14, Núm. 2, pp. 9-26
-
Reputación corporativa y creación de valor: marco teórico de una relación circular
Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa, Vol. 11, Núm. 2, pp. 81-97
2003
-
Empirical Analysis of the Relationship Between Corporate Reputation and Financial Performance: A Survey of the Literature
Corporate Reputation Review, Vol. 6, Núm. 2, pp. 161-177
-
Managerial discretion, resources and value creation: an Application to the Spanish Banking Industry (1992-1999)
Universidad de Valladolid
-
The Concept and Measurement of Corporate Reputation: An Application to Spanish Financial Intermediaries
Corporate Reputation Review, Vol. 5, Núm. 4, pp. 280-301
2002
-
Amazon.com, Inc.
Estrategias y operaciones empresariales en los nuevos mercados: 20 casos a estudio (Editorial Aranzadi), pp. 509-523
1999
-
Caracterización del acuerdo de outsourcing
El management en el próximo milenio
1998
-
Factores determinantes para la adopción de un acuerdo de outsourcing
6.º Congreso de Economía Regional de Castilla y León: comunicaciones. Zamora 26, 27 y 28 de noviembre, 1998
-
Incentivos y comportamiento: una aplicación a las empresas burgalesas
6.º Congreso de Economía Regional de Castilla y León: comunicaciones. Zamora 26, 27 y 28 de noviembre, 1998