Publicacións en colaboración con investigadores/as de Universidad de Salamanca (301)

2024

  1. Analyzing Malware Propagation on Wireless Sensor Networks: A New Approach Using Queueing Theory and HJ-Biplot with a SIRS Model

    Mathematics, Vol. 12, Núm. 1

  2. Aprendizaje autónomo en Inteligencia Artificial para estudiantes de Medicina.

    X Jornadas Internacionales de enseñanza y aprendizaje de la Estadística y la investigación operativa. (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 32-32

  3. Critical incidents as a strategy to enhance student teachers’ reflection about practice through immersive learning

    Reflective Practice, Vol. 25, Núm. 3, pp. 406-425

  4. Cultural Identity Through 3D Modeling: Learning National Architecture Heritage Based on Hologram Technology

    Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 1095-1104

  5. Data SLR Videogames&LR_2023

    Zenodo

  6. Data SLR Videogames&LR_2023

    Zenodo

  7. Data set for the paper "Intersectionality in STEM Education: Review and Categorization of Programs focused on Indigenous Students"

    Zenodo

  8. Data set for the paper "Intersectionality in STEM Education: Review and Categorization of Programs focused on Indigenous Students"

    Zenodo

  9. Estudio analítico de las emergencias médicas en la práctica dental en España

    RCOE: Revista del Ilustre Consejo General de Colegios de Odontólogos y Estomatólogos de España, Vol. 29, Núm. 2, pp. 521-533

  10. Exploring Sustainability and Efficiency of Production Models in the Spanish Beef Cattle Industry through External Logistic Biplot

    Mathematics, Vol. 12, Núm. 13

  11. Online Training Music Performance Skills Based on Tatar Culture East-West Dichotomous Approach

    Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 1404-1413

  12. Spatialchat y la importancia de nuevos espacios para la enseñanza online.

    X Jornadas Internacionales de enseñanza y aprendizaje de la Estadística y la investigación operativa. (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 21-21

  13. The USALINSTADINE rubric: a tool to help assess universities efforts to attend students’ diversity and inclusion in higher education

    Una educación inclusiva y de calidad: ideas y estrategias para seguir avanzando (Universidad de Salamanca), pp. 579-584

  14. The Use of Deep Learning in Open Learning: A Systematic Review (2019 to 2023)

    International Review of Research in Open and Distributed Learning, Vol. 25, Núm. 3, pp. 370-393

  15. Transición hacia el entorno de programación R para la enseñanza de la investigación operativa en el Grado en Estadística.

    X Jornadas Internacionales de enseñanza y aprendizaje de la Estadística y la investigación operativa. (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 55-55

  16. Videojuegos y aprendizaje en la etapa universitaria: una revisión sistemática

    Revista de educación, Núm. 405, pp. 103-132