GRUPO DE INVESTIGACIÓN INTERDISCIPLINAR SOBRE INTELIGENCIA DIGITAL EN PROCESOS EDUCATIVOS (INDIE)
INDIE
![Foto de GRUPO DE INVESTIGACIÓN INTERDISCIPLINAR SOBRE INTELIGENCIA DIGITAL EN PROCESOS EDUCATIVOS (INDIE)](/img/grupo.png)
![Foto de Universidad de Salamanca](/img/noimage_org.png)
Universidad de Salamanca
Salamanca, EspañaPublicacions en col·laboració amb investigadors/es de Universidad de Salamanca (282)
2024
-
Critical incidents as a strategy to enhance student teachers’ reflection about practice through immersive learning
Reflective Practice, Vol. 25, Núm. 3, pp. 406-425
2023
-
Activation Capacity of the Intrinsic Musculature of the Foot in Handball Athletes with Chronic Ankle Instability
Biomedicines, Vol. 11, Núm. 8
-
Analysis of the Digital Competence of the Students of Mathematics Sciences of the Francisco de Morazán National Pedagogical University
Lecture Notes in Networks and Systems
-
Design, Development, and Evaluation of a Serious Game Aimed at Addressing Bullying and Cyberbullying with Primary School Students
Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 1246-1254
-
Designing serious games as educational resources: Reflecting the value of difference.
The value of the difference and lifelong learning in the contemporary pedagogy (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 186-202
-
Digital Competence, Educational Innovation with ICT and Burnout in Tertiary Education Latin American Professors
Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 1007-1015
-
Factores de la brecha de género en estudios superiores STEM: Libro de Códigos
Mujeres en la educación universitaria de ciencia,ingeniería, tecnología y matemáticas: Atracción, acceso y acompañamiento para reducir la brecha de género en Hispanoamérica (Ediciones Octaedro), pp. 301
-
Factors associated with the gender gap in the STEM sector: Comparison of theoretical and empirical concept maps and qualitative SWOT analysis
Heliyon, Vol. 9, Núm. 6
-
Fostering future music teachers' professional skills: developing a signature pedagogy using e-learning
Frontiers in Education, Vol. 8
-
Implicación del alumnado de educación superior en la evaluación
Innovación en la práctica educativa universitaria (Educación Editora), pp. 534-544
-
In-Person/Online Attendance at an Educational Technology Workshop. A Study on Student Teachers’ Perceptions at UniBg
Communications in Computer and Information Science
-
Indigenous Women in Higher Education in STEM: A Case Study in Oaxaca
Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 1229-1237
-
Innovación docente en Organización del Centro Escolar mediante recursos digitales de gamificación creados con "Quizizz" por alumnos universitarios
En digital: experiencias y reflexiones para el uso de la tecnología en educación (Dykinson), pp. 169-182
-
Interactuar, expresarse y comunicarse: las tecnologías en la educación inclusiva
Libro de Actas de las XXX Jornadas Internacionales de Tecnología Educativa: 30 años de docencia e investigación en Tecnología Educativa: Balance y futuro
-
La investigación literaria en una universidad peruana: mapeo sistemático de tesis de pregrado
Human Review: International Humanities Review / Revista Internacional de Humanidades, Vol. 21, Núm. 2, pp. 283-297
-
Mixed Study on the use of Flipped Classroom Methodology in the Subject of Community Mental Health Care
Lecture Notes in Networks and Systems
-
Observational Study of Experiential Activities Linked to Astronomy with CAQDAS NVivo
Lecture Notes in Networks and Systems
-
Preface
Lecture Notes in Networks and Systems
-
Teacher Education Perspectives in the Ibero-Latin American Context: A Comparative View
The Palgrave Handbook of Teacher Education Research: Volume 1,2 (Springer International Publishing), pp. 1237-1258
-
Teachers’ Professional Training through Augmented Reality: A Literature Review
Education Sciences, Vol. 13, Núm. 5