INDIE
GRUPO DE INVESTIGACIÓN INTERDISCIPLINAR SOBRE INTELIGENCIA DIGITAL EN PROCESOS EDUCATIVOS (INDIE)
Publicaciones (57) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a Ver datos de investigación referenciados.
2024
-
A Qualitative Approach to the Analysis of Digital Leisure of the University Student Population
Lecture Notes in Networks and Systems
-
Analyzing Malware Propagation on Wireless Sensor Networks: A New Approach Using Queueing Theory and HJ-Biplot with a SIRS Model
Mathematics, Vol. 12, Núm. 1
-
Aprendizaje autónomo en Inteligencia Artificial para estudiantes de Medicina.
X Jornadas Internacionales de enseñanza y aprendizaje de la Estadística y la investigación operativa. (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 32-32
-
Critical incidents as a strategy to enhance student teachers’ reflection about practice through immersive learning
Reflective Practice, Vol. 25, Núm. 3, pp. 406-425
-
Cultural Identity Through 3D Modeling: Learning National Architecture Heritage Based on Hologram Technology
Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 1095-1104
-
Digital Transformation of Professional Education: Internet-Assisted Signature Pedagogy for Learning Arts
Lecture Notes in Networks and Systems
-
Estudio analítico de las emergencias médicas en la práctica dental en España
RCOE: Revista del Ilustre Consejo General de Colegios de Odontólogos y Estomatólogos de España, Vol. 29, Núm. 2, pp. 521-533
-
Exploring Sustainability and Efficiency of Production Models in the Spanish Beef Cattle Industry through External Logistic Biplot
Mathematics, Vol. 12, Núm. 13
-
Gamificación como estrategia didáctica en la enseñanza de Ciencias de la Naturaleza en quinto de educación primaria
Actas del Congreso Internacional Virtual USATIC 2024. Ubicuo y Social: Aprendizaje con TIC
-
Impact of a Mentoring Program on the Seven Dimensions of Students’ Well-Being
Educational Process: International Journal, Vol. 13, Núm. 3, pp. 159-176
-
Jugando para aprender sobre serious games como material didáctico: experiencia de evaluación con futuros pedagogos
Actas del Congreso Internacional Virtual USATIC 2024. Ubicuo y Social: Aprendizaje con TIC
-
Online Training Music Performance Skills Based on Tatar Culture East-West Dichotomous Approach
Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 1404-1413
-
Percepción y experiencias de los estudiantes de la Universidad de Salamanca sobre el ocio y el tiempo libre
Pedagogía social: revista interuniversitaria, Núm. 45, pp. 231-255
-
Spatialchat y la importancia de nuevos espacios para la enseñanza online.
X Jornadas Internacionales de enseñanza y aprendizaje de la Estadística y la investigación operativa. (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 21-21
-
The USALINSTADINE rubric: a tool to help assess universities efforts to attend students’ diversity and inclusion in higher education
Una educación inclusiva y de calidad: ideas y estrategias para seguir avanzando (Universidad de Salamanca), pp. 579-584
-
The Use of Deep Learning in Open Learning: A Systematic Review (2019 to 2023)
International Review of Research in Open and Distributed Learning, Vol. 25, Núm. 3, pp. 370-393
-
Transición hacia el entorno de programación R para la enseñanza de la investigación operativa en el Grado en Estadística.
X Jornadas Internacionales de enseñanza y aprendizaje de la Estadística y la investigación operativa. (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 55-55
-
Videojuegos y aprendizaje en la etapa universitaria: una revisión sistemática
Revista de educación, Núm. 405, pp. 103-132
2023
-
A HISTORY OF PARADIGM SHIFTS IN EDUCATION: THEIR IMPACT ON PRACTICUM MENTORING
Advances in Research on Teaching (Emerald Publishing), pp. 155-169
-
Activation Capacity of the Intrinsic Musculature of the Foot in Handball Athletes with Chronic Ankle Instability
Biomedicines, Vol. 11, Núm. 8