Publicacións (57) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a Ver datos de investigación referenciados.

2024

  1. A Qualitative Approach to the Analysis of Digital Leisure of the University Student Population

    Lecture Notes in Networks and Systems

  2. Analyzing Malware Propagation on Wireless Sensor Networks: A New Approach Using Queueing Theory and HJ-Biplot with a SIRS Model

    Mathematics, Vol. 12, Núm. 1

  3. Aprendizaje autónomo en Inteligencia Artificial para estudiantes de Medicina.

    X Jornadas Internacionales de enseñanza y aprendizaje de la Estadística y la investigación operativa. (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 32-32

  4. Critical incidents as a strategy to enhance student teachers’ reflection about practice through immersive learning

    Reflective Practice, Vol. 25, Núm. 3, pp. 406-425

  5. Cultural Identity Through 3D Modeling: Learning National Architecture Heritage Based on Hologram Technology

    Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 1095-1104

  6. Digital Transformation of Professional Education: Internet-Assisted Signature Pedagogy for Learning Arts

    Lecture Notes in Networks and Systems

  7. Estudio analítico de las emergencias médicas en la práctica dental en España

    RCOE: Revista del Ilustre Consejo General de Colegios de Odontólogos y Estomatólogos de España, Vol. 29, Núm. 2, pp. 521-533

  8. Exploring Sustainability and Efficiency of Production Models in the Spanish Beef Cattle Industry through External Logistic Biplot

    Mathematics, Vol. 12, Núm. 13

  9. Gamificación como estrategia didáctica en la enseñanza de Ciencias de la Naturaleza en quinto de educación primaria

    Actas del Congreso Internacional Virtual USATIC 2024. Ubicuo y Social: Aprendizaje con TIC

  10. Impact of a Mentoring Program on the Seven Dimensions of Students’ Well-Being

    Educational Process: International Journal, Vol. 13, Núm. 3, pp. 159-176

  11. Jugando para aprender sobre serious games como material didáctico: experiencia de evaluación con futuros pedagogos

    Actas del Congreso Internacional Virtual USATIC 2024. Ubicuo y Social: Aprendizaje con TIC

  12. Online Training Music Performance Skills Based on Tatar Culture East-West Dichotomous Approach

    Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 1404-1413

  13. Percepción y experiencias de los estudiantes de la Universidad de Salamanca sobre el ocio y el tiempo libre

    Pedagogía social: revista interuniversitaria, Núm. 45, pp. 231-255

  14. Spatialchat y la importancia de nuevos espacios para la enseñanza online.

    X Jornadas Internacionales de enseñanza y aprendizaje de la Estadística y la investigación operativa. (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 21-21

  15. The USALINSTADINE rubric: a tool to help assess universities efforts to attend students’ diversity and inclusion in higher education

    Una educación inclusiva y de calidad: ideas y estrategias para seguir avanzando (Universidad de Salamanca), pp. 579-584

  16. The Use of Deep Learning in Open Learning: A Systematic Review (2019 to 2023)

    International Review of Research in Open and Distributed Learning, Vol. 25, Núm. 3, pp. 370-393

  17. Transición hacia el entorno de programación R para la enseñanza de la investigación operativa en el Grado en Estadística.

    X Jornadas Internacionales de enseñanza y aprendizaje de la Estadística y la investigación operativa. (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 55-55

  18. Videojuegos y aprendizaje en la etapa universitaria: una revisión sistemática

    Revista de educación, Núm. 405, pp. 103-132