Publikationen (11) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben

2024

  1. Between Immersion and Deimmersion. Adaptation to 360° Technology in The New York Times Daily 360

    Journalism Practice, Vol. 18, Núm. 8, pp. 1920-1940

  2. Del detenimiento contemplativo a la personificación del detalle: diégesis del lugar en la obra fílmica de Makoto Shinkai

    Entre pantallas y realidades: una travesía por el universo audiovisual (McGraw Hill España), pp. 579-590

  3. El eterno retorno del apocalipsis. Algunas reflexiones sobre Apocalípticos e integrados de Umberto Eco

    Anuario ThinkEPI, Vol. 18, Vol. 1, pp. 1-6

  4. Emociones y campañas electorales

    Democracia Digital y Emocional. Perspectivas desde América Latina (Tirant lo blanch), pp. 43-67

  5. Fashion Photography Ontology through a Methodological Approach to Pictures of Gucci and Balenciaga's e-Commerce

    International Journal of Designed Objects, Vol. 18, Núm. 1, pp. 145-159

  6. La asimilación de identidades visuales en animación a través de servicios VBD en Disney+

    Grafica: documents de disseny gràfic = documentos de diseño gráfico = journal of graphic design, Vol. 12, Núm. 24, pp. 177-182

  7. Lugar a través de plataformas VBD en el cine de animación: la construcción de los paisajes en el consumo digital

    Designio, Vol. 6, Núm. 1

  8. Scheme and Methodology for Graphic Designer’s Conception: Individuality Through Layers and Assembly

    Eighteenth International Conference on Design Principles & Practices

  9. Spain

    Europe Votes. Party Campaigning in European Parliamentary Elections 1979-2019 (Sterling Press Ltd), pp. 114-127

  10. The Case of the Positive Emotions: From Vanishing into Thin Air to a Way of Life

    “Feel the Change You Want to See”: The Role of Emotions in Politics

  11. Ways of Seeing the Historic Process: An Analysis of the Spots from the Spanish Election Campaign of April 2019

    Journal of Communication Inquiry, Vol. 48, Núm. 1, pp. 108-128