Teresa
Fuentes Nieto
Universidad de Burgos
Burgos, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Burgos (7)
2023
-
Formative assessment and Final Degree Projects in Physical Education Pre-service Teacher Education.
Cultura, ciencia y deporte, Vol. 18, Núm. 55, pp. 33-56
-
Internal coherence between methodology and assessment: Formative and shared assessment and tutored learning projects
Formative and Shared Assessment to Promote Global University Learning (IGI Global), pp. 113-131
-
La evaluación de los Trabajos Fin de Grado en la Formación Inicial del Profesorado de Educación Física: de una evaluación presencial a una evaluación on-line
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 49, pp. 1018-1026
-
Learning to apply formative and shared assessment through in-service teacher education and action research
Formative and Shared Assessment to Promote Global University Learning (IGI Global), pp. 132-149
-
The importance of formative and shared assessment systems in pre-service teacher education: Skills acquisition, academic performance, and advantages and disadvantages
Formative and Shared Assessment to Promote Global University Learning (IGI Global), pp. 188-210
2022
-
La Formación Permanente del Profesorado como Elemento Influyente para Implicar al Alumnado en su Evaluación: Un Estudio de Caso
Revista Iberoamericana de Evaluación Educativa, Vol. 15, Núm. 1, pp. 81-100
-
Los instrumentos de evaluación de los trabajos Fin de grado
Revista Interedu: Investigación, Sociedad y Educación, Vol. 1, Núm. 6, pp. 97-126