Teresa
Fuentes Nieto
Universidad de Valladolid
Valladolid, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Valladolid (9)
2023
-
Impact of generic or transversal competences on the performance of specialists in physical education and sports sciences: A systematic review
Journal of Hospitality, Leisure, Sport and Tourism Education, Vol. 32
-
Internal coherence between methodology and assessment: Formative and shared assessment and tutored learning projects
Formative and Shared Assessment to Promote Global University Learning (IGI Global), pp. 113-131
-
La evaluación de los Trabajos Fin de Grado en la Formación Inicial del Profesorado de Educación Física: de una evaluación presencial a una evaluación on-line
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 49, pp. 1018-1026
-
Learning to apply formative and shared assessment through in-service teacher education and action research
Formative and Shared Assessment to Promote Global University Learning (IGI Global), pp. 132-149
-
The importance of formative and shared assessment systems in pre-service teacher education: Skills acquisition, academic performance, and advantages and disadvantages
Formative and Shared Assessment to Promote Global University Learning (IGI Global), pp. 188-210
2022
-
La Formación Permanente del Profesorado como Elemento Influyente para Implicar al Alumnado en su Evaluación: Un Estudio de Caso
Revista Iberoamericana de Evaluación Educativa, Vol. 15, Núm. 1, pp. 81-100
-
La Participación del Alumnado en la Evaluación Formativa en Formación del Profesorado
Revista Iberoamericana de Evaluación Educativa, Vol. 15, Núm. 1, pp. 61-80
-
Los instrumentos de evaluación de los trabajos Fin de grado
Revista Interedu: Investigación, Sociedad y Educación, Vol. 1, Núm. 6, pp. 97-126
2021
-
El profesorado de Educación Física ante la situación de educación a distancia por Covid-19
Cultura, ciencia y deporte, Vol. 16, Núm. 49, pp. 507-517