Norberto
Muñiz Martínez
Universidad de León
León, EspañaUniversidad de León-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (13)
2023
-
Co-creating a city brand image based on cultural identity: the case of Cali and the Salsa music and dance scene
International Journal of Tourism Cities, Vol. 9, Núm. 3, pp. 636-655
-
Food-based place branding as holistic place ecosystems: the case of Basque Gastronomic Ecosystem
Place Branding and Public Diplomacy, Vol. 19, Núm. 1, pp. 155-166
2022
-
Customer Engagement in Emerging Markets: Framework and Propositions
Organizations and Markets in Emerging Economies, Vol. 13, Núm. 2, pp. 284-299
-
El papel de la cultura y el urbanismo social en la transformación urbano-social de Medellín: su festival internacional de poesía
Abaco: Revista de cultura y ciencias sociales, Núm. 112, pp. 114-125
2020
-
Place overbranding and how to prevent it: Combining two conceptual and methodological approaches
Qualitative Market Research, Vol. 23, Núm. 4, pp. 979-999
2016
-
Towards a network place branding through multiple stakeholders and based on cultural identities: The case of “The Coffee Cultural Landscape” in Colombia
Journal of Place Management and Development, Vol. 9, Núm. 1, pp. 73-90
2009
-
Identity and marketing of cities
Information Communication Technologies and City Marketing: Digital Opportunities for Cities Around the World (IGI Global), pp. 1-25
2006
-
Comparative analysis of international tourists in inland cultural destinations: The case of castilla y leon, Spain
Cultural Tourism: Global and Local Perspectives (Taylor and Francis), pp. 149-168
2002
-
Comercialización de conservas vegetales
Elaboración de conservas vegetales: libro resumen de las ponencias presentadas en el Curso de Formación "Elaboración de Conservas Vegetales", realizado en Sahagún (León), del 19 de junio al 14 de julio de 2000
2001
-
La docencia de Investigación Comercial en la universidad española
Inteligencia empresarial. La gestión del conocimiento en la empresa: ponencias 2000. XIV Congreso Nacional, X Congreso Hispano-Francés. Jaén, 7, 8 y 9 de junio-2000
1998
-
Análisis de grupos estratégicos en la distribución comercial en España
Boletín económico de ICE, Información Comercial Española, Núm. 2587, pp. 27-38
-
The internationalisation of European retailers in America: The US experience
International Journal of Retail & Distribution Management, Vol. 26, Núm. 1, pp. 29-37
1995
-
La enseñanza universitaria vista por alumnos y empresarios en el marco del cambio social actual
Administrando para la sociedad