Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Valladolid (36)

2024

  1. Academic procrastination of Spanish pre-service teachers during the Covid-19 pandemic

    Psicología educativa, Vol. 30, Núm. 1, pp. 57-66

  2. La inteligencia emocional fortalece el perfil competencial del profesorado estratégico

    Revista de Psicología y Educación, Vol. 19, Núm. 1, pp. 55-59

2022

  1. Distribución sociométrica en un aula de infantil: propuesta piloto para la prevención del rechazo entre iguales

    Acercamiento multidisciplinar para la investigación e intervención en contextos educativos (Dykinson), pp. 229-238

  2. Group Segmentation as a Strategy for Implementing the Intervention Programme in Emotional Education for Infant and Primary Teachers

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 23

  3. Teacher Training Effectiveness in Self-Regulation in Virtual Environments

    Frontiers in Psychology, Vol. 13

  4. The Sociodemographic-Professional Profile and Emotional Intelligence in Infant and Primary Education Teachers

    International journal of environmental research and public health, Vol. 19, Núm. 16

2019

  1. Inteligencia emocional y liderazgo auténtico en los cargos públicos locales españoles

    International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 4, Núm. 1, pp. 21-28

  2. Will personalized e-Learning increase deep learning in higher education?

    Information Discovery and Delivery, Vol. 47, Núm. 1, pp. 53-63