Publications in collaboration with researchers from Universidad de Valladolid (58)

2024

  1. Building consumer–brand relationships in the channel-mix era. The role of self–brand connection and product involvement

    Journal of Product and Brand Management, Vol. 33, Núm. 1, pp. 76-90

  2. Decisión de abandono de redes sociales por parte de marcas: el impacto de los eventos críticos y la indefinición de la estrategia

    AEMARK 2024. Actas del 35 Congreso Internacional de Marketing (Cuenca, 11-13 de septiembre de 2024)

  3. La omnicanalidad como palanca de empoderamiento de las consumidoras

    AEMARK 2024. Actas del 35 Congreso Internacional de Marketing (Cuenca, 11-13 de septiembre de 2024)

  4. Navigating the Digital Era: Exploring Consumer Behavior Across Multiple Channels: A Review and Research Agenda

    The Impact of Digitalization on Current Marketing Strategies (Emerald Group Publishing Ltd.), pp. 211-229

  5. TikTok, llegó la hora: un estudio sobre la entrada de marcas en una nueva red social

    AEMARK 2023: Interrupciones trascendentales en el comportamiento del consumidor. Actas del 34 Congreso Internacional de Marketing (Madrid, 6-8 de septiembre de 2023)

2023

  1. Let it flow: the role of seamlessness and the optimal experience on consumer word of mouth in omnichannel marketing

    Journal of Research in Interactive Marketing, Vol. 17, Núm. 1, pp. 1-18

2022

  1. El reto de comunicar en el contexto universitario

    TEACHING FOR THE FUTURE

  2. Inspire me, please! The effect of calls to action and visual executions on customer inspiration in Instagram communications

    International Journal of Advertising, Vol. 41, Núm. 7, pp. 1209-1234

  3. ¿Conectamos? El marketing relacional en la era del mix de canales

    DOCFRADIS, Vol. 4

  4. ¿Me lo dices o me lo muestras? Respuestas a las ejecuciones textuales y visuales en Instagram y TikTok

    AEMARK 2022: Actas del 33 Congreso Internacional de Marketing (Valencia, 7-9 de septiembre de 2022) (Valencia, 7-9 de septiembre de 2022)

2021

  1. En la era de la combinación de canales, ¡conecta con el cliente!

    AEMARK 2021: Actas del XXXII Congreso Internacional de Marketing (Jaén, 8-11 de septiembre de 2021)

  2. Publicidad programática. Ese arte oscuro

    AEMARK 2021: Actas del XXXII Congreso Internacional de Marketing (Jaén, 8-11 de septiembre de 2021)

  3. SOS to my followers! The role of marketing communications in reinforcing online travel community value during times of crisis

    Tourism Management Perspectives, Vol. 39

  4. The effect of use, overuse, and appeal of mobile game app on add-ons purchases and players recruitment

    Journal of Organizational and End User Computing, Vol. 33, Núm. 2, pp. 59-84

2020

  1. Have an omnichannel seamless interaction experience! Dimensions and effect on consumer satisfaction

    Journal of Marketing Management, Vol. 36, Núm. 17-18, pp. 1731-1761

  2. Revisión del comportamiento del consumidor en el uso de múltiples canales

    DOCFRADIS, Vol. 02, pp. 1-33

  3. The Path between Personality, Self-Efficacy, and Shopping Regarding Games Apps

    Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol. 15, Núm. 2, pp. 59-75

  4. The future of omnichannel retailing: Will apparel shopping habits be permanently impacted by COVID-19? A cross cultural proposal.

    Congresso Latino Americano de Varejo e Consumo (CLAV)

  5. The role of omnichannel tendency in digital information processing

    Online Information Review, Vol. 44, Núm. 7, pp. 1347-1367

2019

  1. Be seamless and get a flowing shared experience

    AEMARK 2019: Actas del XXXI Congreso Internacional de Marketing (Cáceres, 11-13 de septiembre de 2019)