Publicaciones en las que colabora con Purificación Galindo Villardón (11)
2021
-
Hierarchical modeling for diagnostic test accuracy using multivariate probability distribution functions
Mathematics, Vol. 9, Núm. 11
-
Learning approaches and coping with academic stress for sustainability teaching: Connections through canonical correspondence analysis
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 2, pp. 1-17
2020
-
A tutorial for meta-analysis of diagnostic tests for low-prevalence diseases: Bayesian models and software
Methodology, Vol. 16, Núm. 3, pp. 258-277
-
Please, Don’t Shoot the Meta-analysis: A Response to “A Commentary to Toddler Screening for Autism Spectrum Disorder: A Meta-analysis of Diagnostic Accuracy by Sánchez-Garcia et al. 2019”
Journal of Autism and Developmental Disorders
2019
-
Attitude and Learning Approaches in the Study of General Didactics. A Multivariate Analysis.
Revista de psicodidáctica, Vol. 24, Núm. 2
-
Toddler Screening for Autism Spectrum Disorder: A Meta-Analysis of Diagnostic Accuracy
Journal of Autism and Developmental Disorders, Vol. 49, Núm. 5, pp. 1837-1852
2018
-
Correlación entre cuatro escalas de estilos de aprendizaje y rendimiento académico
Innovative strategies for higher education in Spain (Adaya Press), pp. 151-174
-
Seven methods to determine the dimensionality of tests: application to the General Self-Effi cacy Scale in twenty-six countries
Psicothema, Vol. 30, Núm. 4, pp. 442-448
-
Uso e integración de las TIC en el aula y dificultades del profesorado en activo de cara a su integración
Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 22, Núm. 3, pp. 341-358
2017
-
Elementos del diseño pedagógico del MOOC «estadística para investigadores»
Aula: Revista de Pedagogía de la Universidad de Salamanca, Núm. 23, pp. 287-301
-
Medición de la actitud e influencia del tipo de aprendizaje en el estudio de la didáctica
Books of abstracts CIVINEDU 2017: 1st International Virtual Conference on Educational Research and Innovation 3 - 5 October, 2017