Publicacions en col·laboració amb investigadors/es de Universidad Pablo de Olavide (15)

2022

  1. Enfoque de formación en inteligencias múltiples para la adquisición de competencias clave

    Educación global en contextos formativos (Dykinson), pp. 31-45

2020

  1. MOOC in Higher Education from the Students’ Perspective. A Sustainable Model?

    Qualitative and Quantitative Models in Socio-Economic Systems and Social Work (Springer International Publishing), pp. 207-223

  2. Talleres socioeducativos como herramienta de desarrollo humano en barrios vulnerables

    Claves para la innovación pedagógica ante los nuevos retos: respuestas en la vanguardia de la práctica educativa

2018

  1. Marginalidad: Nuevos paradigmas en los contextos educativos de vulnerabilidad social.

    IV Congreso Virtual Internacional sobre Innovación Pedagógica y Praxis Educativa INNOVAGOGÍA 2018: libro de actas. 20, 21 y 22 de marzo 2018

  2. Teaching in Secondary School before the challenge of emotions: socio-emotional competence of the teacher to educate an active citizenship

    IJERI: International journal of Educational Research and Innovation, Núm. 10, pp. 126-140

2017

  1. Reflections on the ICT Method in University contexts: paths towards the construction of global knowledge

    European innovations in education: research models and teaching applications (AFOE. Asociación para la Formación, el Ocio y el Empleo), pp. 164-173

  2. Skills in the use of Technologies of Information and Communication of the teachers (2.0) under the scope of university studies

    European innovations in education: research models and teaching applications (AFOE. Asociación para la Formación, el Ocio y el Empleo), pp. 200-213

  3. Virtual reality to potentiate the learning scenarios in Higher Education: Experience of educational innovation with the graduate students in criminology

    European innovations in education: research models and teaching applications (AFOE. Asociación para la Formación, el Ocio y el Empleo), pp. 64-75