Psicología
Disciplina temática
Universidad Miguel Hernández de Elche
Elche, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Miguel Hernández de Elche (13)
2023
-
Influence of N-Acetylcysteine Supplementation on Physical Performance and Laboratory Biomarkers in Adult Males: A Systematic Review of Controlled Trials
Nutrients, Vol. 15, Núm. 11
-
Stress estimation by the prefrontal cortex asymmetry: Study on fNIRS signals
Journal of Affective Disorders, Vol. 325, pp. 151-157
-
User violence prevention and intervention measures to minimize and prevent aggression towards health care workers: A systematic review
Heliyon, Vol. 9, Núm. 9
-
β-Alanine Supplementation in Combat Sports: Evaluation of Sports Performance, Perception, and Anthropometric Parameters and Biochemical Markers—A Systematic Review of Clinical Trials
Nutrients, Vol. 15, Núm. 17
2021
-
Sleep disturbances in autism spectrum disorder without intellectual impairment: relationship with executive function and psychiatric symptoms
Sleep Medicine, Vol. 83, pp. 106-114
-
Tratamientos Psicológicos Empíricamente Apoyados Para la Infancia y Adolescencia: : Estado de la Cuestión
Psicothema, Vol. 33, Núm. 3, pp. 386-398
-
Users' Perception of Violence and Conflicts With Professionals in Primary Care Centers Before and During COVID-19. A Qualitative Study
Frontiers in Public Health, Vol. 9
2020
-
Ciberacoso entre observadores de un colegio de Colombia
Salud & Sociedad: Latin American Journal on Health & Social Psycology, Vol. 11, Núm. 1
2019
2017
-
Papel que juega la edad en la violencia en el noviazgo de estudiantes de la Universidad Pontificia Bolivariana de Bucaramanga
Diversitas: perspectivas en psicología, Vol. 13, Núm. 1, pp. 51-64
-
Transcranial direct current stimulation improves visual acuity in amblyopic Long-Evans rats
Brain Research, Vol. 1657, pp. 340-346
2016
-
Prevalencia de la ciber victimización en estudiantes de la Universidad Pontificia Bolivariana de Bucaramanga
Revista Criterios, Vol. 23, Núm. 1, pp. 295-310
2009
-
Conducta prosocial y rendimiento académico en estudiantes españoles de Educación Secundaria Obligatoria
Anales de psicología, Vol. 25, Núm. 1, pp. 93-101