Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Zaragoza (88)

2023

  1. A measurement of self-determination for people with intellectual disability: description of the AUTODDIS scale and evidences of reliability and external validity

    International Journal of Developmental Disabilities, Vol. 69, Núm. 2, pp. 317-326

  2. Bloque C. Estudiantado universitario

    Marco para la autoevaluación de las universidades en la mejora de sus actuaciones en materia de inclusión de personas con discapacidad y personas con necesidades de apoyo en el ámbito académico

  3. COVID-19 in School Teachers: Job Satisfaction and Burnout through the Job Demands Control Model

    Behavioral Sciences, Vol. 13, Núm. 1

  4. Calidad de vida en menores con enfermedades raras. Un meta-análisis de las dimensiones física, mental y emocional

    De cuerpos y almas: Estudios culturales (Juan Romay Coca), pp. 175-193

  5. Case study on evaluation in the formative dynamics of school soccer: results-driven arbitrariness

    Sport, Education and Society, Vol. 28, Núm. 7, pp. 771-784

  6. El acompañamiento para la proyección académico-profesional desde la tutoría universitaria: un análisis cualitativo desde la mirada docente.

    Debate Universitario CAEE-UAI, Vol. 13, Núm. 22, pp. 9-24

  7. Functionality, physical activity, fatigue and quality of life in patients with acute COVID-19 and Long COVID infection

    Scientific Reports, Vol. 13, Núm. 1

  8. Perception of Social and Educational Quality of Life of Minors Diagnosed with Rare Diseases: A Systematic Review and Meta-Analysis

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 20, Núm. 2

  9. Reconstrucción autoevaluativa en la identificación profesional como maestro

    Innovacuón en la práctica Educativa Universitaria (Educación Editora), pp. 129-140

  10. Reflexivity and narrativity in pre service training programs: towards a guided professional self determination

    III Congreso Internacional de Orientación Universitaria "Calibrando brújulas ante la incertidumbre" CIOU, 6-8 septiembre 2023, Madrid (España). Libro de resúmenes

  11. School institutionalisation in the pedagogical allegory of initiation to football: a case study in La Rioja, Spain

    Education 3-13, Vol. 51, Núm. 3, pp. 522-539

  12. Social movements and collective behavior: an integration of meta-analysis and systematic review of social psychology studies

    Frontiers in Psychology, Vol. 14

  13. The Family Context in Cybervictimization: A Systematic Review and Meta-Analysis

    Trauma, Violence, and Abuse