Utrecht University-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (9)

2018

  1. Building a theoretical framework for autism spectrum disorders screening instruments in Europe

    Child and Adolescent Mental Health, Vol. 23, Núm. 4, pp. 359-367

  2. Registered Replication Report: Dijksterhuis and van Knippenberg (1998)

    Perspectives on Psychological Science, Vol. 13, Núm. 2, pp. 268-294

2017

  1. La efectividad de la instrucción estratégica y autorregulada para la mejora de las habilidades de revisión textual en educación primaria

    Avances en Ciencias de la Educación y del Desarrollo, 2017 (Asociación Española de Psicología Conductual AEPC), pp. 23-29

2014

  1. Engaged, workaholic, burned-out or just 9-to-5? Toward a typology of employee well-being

    Stress and Health, Vol. 30, Núm. 1, pp. 71-81

  2. Screening for autism spectrum disorders: state of the art in Europe

    European Child and Adolescent Psychiatry, Vol. 23, Núm. 11, pp. 1005-1021

2012

  1. About the Dark and Bright Sides of Self-efficacy: Workaholism and Work Engagement

    The Spanish Journal of Psychology, Vol. 15, Núm. 2, pp. 688-701