Valladolid
Universidad
Universidad Nebrija
Madrid, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Nebrija (63)
2024
-
Activation and local inhibition in the bilingual child’s processing of codeswitching
Second Language Research
-
Classification accuracy and resistance to coaching of the Spanish version of the Inventory of Problems-29 and the Inventory of Problems-Memory: A simulation study with mTBI patients
Clinical Neuropsychologist, Vol. 38, Núm. 3, pp. 738-762
-
Inhibition of acyl-CoA binding protein (ACBP) by means of a GABAARγ2-derived peptide
Cell Death and Disease, Vol. 15, Núm. 4
2023
-
Arquitecturas inconclusas: una perspectiva desde la Inteligencia Artificial
EGA: revista de expresión gráfica arquitectónica, Vol. 28, Núm. 48, pp. 254-267
-
Attacking the Privacy of Approximate Membership Check Filters by Positive Concentration
IEEE Transactions on Computers, Vol. 72, Núm. 5, pp. 1409-1419
-
Can Artificial Intelligence Reconstruct Ancient Mosaics?
Studies in Conservation
-
Can the use patterns of social networks in university students predict the utility perceived in digital educational resources?
Interactive Learning Environments, Vol. 31, Núm. 3, pp. 1279-1292
-
La planificación publicitaria de la prensa online: nativos digitales vs. tradicionales
Estudios sobre el mensaje periodístico, Vol. 29, pp. 143-154
-
La publicidad en la financiación de la prensa en papel: costes y escenarios comerciales
Revista de comunicación, Vol. 22, Núm. 2, pp. 417-434
-
On the Privacy of Counting Bloom Filters
IEEE Transactions on Dependable and Secure Computing, Vol. 20, Núm. 2, pp. 1488-1499
-
Precio de la publicidad en los medios: análisis de la evolución de los precios de compra de espacios publicitarios y condicionantes de negociación en España
Palabra Clave, Vol. 26, Núm. 3
-
Prevalence Estimates of Symptom Feigning and Malingering in Spain
Psychological Injury and Law, Vol. 16, Núm. 1, pp. 1-17
2022
-
Competetencia mediática y educomunicación para la era de la posverdad
Procesos de enseñanza y aprendizaje en contextos sociales y educativos (Dykinson), pp. 103-111
-
Conversando con... Lauridis Ortner Haus-Rucker-Co (HRC): Pneuma o Arché: Haus-Rucker-Co o el encanto aéreo de la arquitectura
EGA: revista de expresión gráfica arquitectónica, Vol. 27, Núm. 46, pp. 10-31
-
Estado de la investigación en torno a la competencia digital docente en España
La tecnología educativa como eje vertebrador de la innovación (Octaedro), pp. 317-326
-
Improving hip fracture care in Spain: evolution of quality indicators in the Spanish National Hip Fracture Registry
Archives of Osteoporosis, Vol. 17, Núm. 1
-
Profiles of lateral violence in nursing personnel of the Spanish public health system
PLoS ONE, Vol. 17, Núm. 5 May
-
Self-report Measures for Symptom Validity Assessment in Whiplash-associated Disorders
European Journal of Psychology Applied to Legal Context, Vol. 14, Núm. 2, pp. 73-81
-
The Impact of Different Forms of Coaching on the Structured Inventory of Malingered Symtomatology (SIMS)
Psicothema, Vol. 34, Núm. 4, pp. 528-536
-
The Smart City NEOM: A Hub for a Sustainable Raise of Economy and Innovation
Lecture Notes in Networks and Systems