Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Burgos (479)

2025

  1. Assessing the development of the attitudinal style as pedagogical model in physical education: a scoping review

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 62, pp. 765-776

2024

  1. Analysing the Impact of Generative AI in Arts Education: A Cross-Disciplinary Perspective of Educators and Students in Higher Education

    Informatics, Vol. 11, Núm. 2

  2. Artificial Intelligence: A Review of Educational Literature in Spain

    Communications in Computer and Information Science

  3. Codificación de los datos en base a las preguntas de investigación/ Coding of data based on the research questions

    Zenodo

  4. Codificación de los datos en base a las preguntas de investigación/ Coding of data based on the research questions

    Zenodo

  5. Current situation and challenges in efl teacher education in the European Union with respect to gender and sexual-affective diversity

    European Journal of English Language Teaching, Vol. 9, Núm. 4, pp. 132-139

  6. Cybersickness. A systematic literature review of adverse effects related to virtual reality

    Neurologia, Vol. 39, Núm. 8, pp. 701-709

  7. Cómo realizar la evaluación educativa en alumnado con altas necesidades intelectuales: ¿son las adaptaciones necesarias?

    Más allá de las notas. Comprendiendo al alumnado con altas (Morata), pp. 109-141

  8. Datos de identificación y aspectos metodológicos de los estudios seleccionados/ Identification data and methodological aspects of the selected studies

    Zenodo

  9. Datos de identificación y aspectos metodológicos de los estudios seleccionados/ Identification data and methodological aspects of the selected studies

    Zenodo

  10. Estudios de referencia que se basaron en el DUA y cómo se empleó este enfoque / Benchmark studies that were based on the UDL and how this approach was used

    Zenodo

  11. Estudios de referencia que se basaron en el DUA y cómo se empleó este enfoque / Benchmark studies that were based on the UDL and how this approach was used

    Zenodo

  12. Funciones de la educación social: análisis desde la práctica de los profesionales

    Educación e innovación al servicio de la mejora del Conocimiento (Aula Magna), pp. 435-454

  13. ICT training in Spanish non-formal education: a revolution in the making

    European Journal of Social Work, Vol. 27, Núm. 1, pp. 177-191

  14. Importancia de la psicomotricidad en la etapa de Educación Infantil

    Investigación para la mejora de las prácticas educativas desde una perspectiva holística (Dykinson), pp. 3379-3386

  15. Interpersonal and Intrapersonal Skills for Sustainability in the Educational Robotics Classroom

    Sustainability (Switzerland) , Vol. 16, Núm. 11

  16. La competencia digital docente entre los futuros docentes de la Universidad de Burgos

    RIMCIS: Revista Internacional y Multidisciplinar en Ciencias Sociales, Vol. 13, Núm. 1, pp. 75-93

  17. La generación de responsabilidad en los trabajos en grupo: la coevaluación intragrupal y el reparto de notas

    Investigación para la mejora de las prácticas educativas desde una perspectiva holística (Dykinson), pp. 3323-3331

  18. PREPARATION, VALIDATION AND APPLICATION OF A QUESTIONNAIRE TO ASSESS THE NEEDS DETERMINED BY THE SPORTING ENVIRONMENT IN MIXED ABILITY RUGBY

    Routledge Handbook of the Global South in Sport for Development and Peace (Taylor and Francis), pp. 664-678

  19. Relationship between mental health and students’ academic performance through a literature review

    Discover Psychology, Vol. 4, Núm. 1