Educación, Inclusión y Tecnología
EDINTEC
Universidad de Burgos
Burgos, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Burgos (479)
2025
-
Assessing the development of the attitudinal style as pedagogical model in physical education: a scoping review
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 62, pp. 765-776
2024
-
Analysing the Impact of Generative AI in Arts Education: A Cross-Disciplinary Perspective of Educators and Students in Higher Education
Informatics, Vol. 11, Núm. 2
-
Artificial Intelligence: A Review of Educational Literature in Spain
Communications in Computer and Information Science
-
Codificación de los datos en base a las preguntas de investigación/ Coding of data based on the research questions
Zenodo
-
Codificación de los datos en base a las preguntas de investigación/ Coding of data based on the research questions
Zenodo
-
Current situation and challenges in efl teacher education in the European Union with respect to gender and sexual-affective diversity
European Journal of English Language Teaching, Vol. 9, Núm. 4, pp. 132-139
-
Cybersickness. A systematic literature review of adverse effects related to virtual reality
Neurologia, Vol. 39, Núm. 8, pp. 701-709
-
Cómo realizar la evaluación educativa en alumnado con altas necesidades intelectuales: ¿son las adaptaciones necesarias?
Más allá de las notas. Comprendiendo al alumnado con altas (Morata), pp. 109-141
-
Datos de identificación y aspectos metodológicos de los estudios seleccionados/ Identification data and methodological aspects of the selected studies
Zenodo
-
Datos de identificación y aspectos metodológicos de los estudios seleccionados/ Identification data and methodological aspects of the selected studies
Zenodo
-
Estudios de referencia que se basaron en el DUA y cómo se empleó este enfoque / Benchmark studies that were based on the UDL and how this approach was used
Zenodo
-
Estudios de referencia que se basaron en el DUA y cómo se empleó este enfoque / Benchmark studies that were based on the UDL and how this approach was used
Zenodo
-
Funciones de la educación social: análisis desde la práctica de los profesionales
Educación e innovación al servicio de la mejora del Conocimiento (Aula Magna), pp. 435-454
-
ICT training in Spanish non-formal education: a revolution in the making
European Journal of Social Work, Vol. 27, Núm. 1, pp. 177-191
-
Importancia de la psicomotricidad en la etapa de Educación Infantil
Investigación para la mejora de las prácticas educativas desde una perspectiva holística (Dykinson), pp. 3379-3386
-
Interpersonal and Intrapersonal Skills for Sustainability in the Educational Robotics Classroom
Sustainability (Switzerland) , Vol. 16, Núm. 11
-
La competencia digital docente entre los futuros docentes de la Universidad de Burgos
RIMCIS: Revista Internacional y Multidisciplinar en Ciencias Sociales, Vol. 13, Núm. 1, pp. 75-93
-
La generación de responsabilidad en los trabajos en grupo: la coevaluación intragrupal y el reparto de notas
Investigación para la mejora de las prácticas educativas desde una perspectiva holística (Dykinson), pp. 3323-3331
-
PREPARATION, VALIDATION AND APPLICATION OF A QUESTIONNAIRE TO ASSESS THE NEEDS DETERMINED BY THE SPORTING ENVIRONMENT IN MIXED ABILITY RUGBY
Routledge Handbook of the Global South in Sport for Development and Peace (Taylor and Francis), pp. 664-678
-
Relationship between mental health and students’ academic performance through a literature review
Discover Psychology, Vol. 4, Núm. 1